מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בדרום » חברת שליחויות באופקים – משלוחים באופקים

חברת שליחויות באופקים – משלוחים באופקים

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות באופקים

כמות שליחויות באופקים לחודש מחיר שליחויות באופקים לחבילה
עד 100 שליחויות באופקיםהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות באופקיםהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות באופקיםהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות באופקיםהחל מ-22 ש"ח לחבילה

כל חברת שליחויות באופקים מספקת שירותים אחרים. יש חברות משלוחים באופקים, שיכולה להציע שירותי משלוחים שלא בהכרח יהיו מותאמים לצרכים שלכם. במידה ואתם מעוניינים לשלוח ציוד רפואי או מוצרים מסוכנים, כי אז עליכם לוודא כי חברת שליחויות באופקים שתבחרו תהיה בעלת המשאבים המבוקשים, על מנת שהמשלוחים יבוצעו כהלכה, וכמובן שיעמדו בדרישות הרגולטוריות שלכם.

האזינו לכתבה

באם פשוט תמשיכו לקרוא, תגלו שמוצרים מתכלים, כגון – תוצרת טרייה, יכולים להזדקק לשירותי משלוחים באופקים מיוחדים. חברת שליחויות באופקים, אשר מספקת משלוחים כגון אלו, מנהלת את תהליך המשלוחים בסביבה נקייה ומבוקרת טמפרטורה.

חברת שליחויות באופקים

מה הן התכונות הייחודיות של חברת שליחויות באופקים?

שירותי חברת שליחויות באופקים רגילים מספקים את כל השירותים החיוניים אשר דרושים לניהול חברה לוגיסטי. אתם יכולים לשלוח מוצרים, לתזמן שליחים והן לבקש איסוף. הנה כמה מהתכונות הייחודיות של חברת שליחויות באופקים:

  • חברת שליחויות באופקים מספקת אריזה מקצועית – תלוי באיזה שירות תבחרו, באחריותכם לוודא שהמוצרים יהיו ארוזים כראוי ושיתאימו לקריטריונים המבוקשים. האינטרסים שלכם וכן של חברת שליחויות באופקים הוא להבטיח שהמוצרים שלכם יהיו בטוחים ומאובטחים. זה מציין שהמשלוחים שלכם יגיעו בבטחה ליעדם.

  • חברת שליחויות באופקים מספקת שירותי משלוחים באופקים בטוחים ומאובטחים – ההיבט החשוב ביותר של כל חברת שליחויות באופקים מתבטא בלהציע משלוחים באופקים מאובטחים ובטוחים של כל המוצרים אשר נשלחים על ידי שליחים. כל המשלוחים שנשלחים בעזרת שליחים צריכים להימסר בזמן. כל מוצר שניזוק יגרום לאובדן. אז לא תוכלו לפצות את העסק שלכם כתוצאה מההפסדים הכספיים.

  • חברת שליחויות באופקים מספקת משלוחים במסלול מהיר – לא כל חברות השליחויות באופקים, אך מרביתן, מציעות מנעד רב של אפשרויות משלוחים באופקים. הבחירה הכי פופולרית הינה משלוחים באופקים רגילים, שהם גם מהירים, זה לוקח בין שלושה ימים ועד לארבעה ימים או אפילו שבוע. בהשוואה לשירותי פרימיום, זוהי אפשרות המשלוח החסכונית והמועדפת ביותר עבור רוב הלקוחות.

  • חברת שליחויות באופקים מצטיינת ביעילות ובמהירות – אחת הפונקציות החשובות ביותר של שירותי חברת שליחויות באופקים היא המהירות והיעילות שבה היא מספקת מוצרים. בשל כך, אם העסק שלכם עוסק במשלוחים לסביבת אופקים והמהירות היא המהות, שירות שליחים עשוי להיות החלופה הטובה יותר בשבילכם.

איזה אפשרויות יש לשקול לפני ששוכרים את שירותיה של חברת משלוחים באופקים?

האם אתם בודקים את האיכויות הנכונות כשאתם מחפשים שירות משלוחים באופקים? אף במידה ואתם שולחים מוצרים עדינים, ואף במידה ואתם צריכים משלוחים באופקים עוד באותו היום, תוכלו להפיק את המרב משירות השליחויות כשתשקלו את כל האפשרויות הקיימות לפני קבלת ההחלטה. ואלו הן האפשרויות שיש לשקול לפני ששוכרים את שירותיה של חברת משלוחים באופקים:

  • ניסיון – תמיד כדאי לבדוק כמה זמן חברת שירותי משלוחים באפיקים שבחרתם בעסק ומה רמת השירות שהיא מספקת. בעולם אוטופי, מומלץ לבחור בחברת משלוחים באופקים שנמצאת בענף זמן רב ועבדה עם חברות כמו שלכם בעבר. בדרך הזאת, תהיו בטוחים שהיא תטפל במוצרים שלכם כמו שצריך.

  • מהירות – אם כבר עוסקים בזמן, דבר נוסף שחשוב לחפש אצל חברת משלוחים באופקים אמינה הוא מהירות המשלוחים. אם עליכם לשלוח את ההזמנות שלכם עוד באותו היום, כי אז תבחרו בחברת משלוחים באפיקים שמציעה שירות משלוחים באופקים עוד באותו היום. הבטחת החברה יכולה להבטיח את מועד האספקה ​​שהוא חובה מוחלטת. כמי ששולח חבילות כבר די הרבה זמן, אתם בוודאי יודעים כמה זה מתסכל להתמודד עם איחורים במשלוחים, בפרט אם אתם צריכים משלוחים באופקים בדחיפות.

  • שירות לקוחות – כשמדובר בבחירת ספק שירותי משלוחים באופקים, אף פעם אל תדלגו על החלק של שירות הלקוחות. חברת שליחויות באופקים טובה תפגין כישורי שירות לקוחות ראויים לשבח. בני אדם בוחרים בחברת שליחויות שהם יכולים להשיג בטלפון ושנעים להתמודד עמה. ספק שירותי המשלוחים שלכם צריך להיות תמיד בקצה השני של הטלפון, על מנת להתכתב בהצלחה עם השאלות והחששות שלכם ולהושיט לכם יד במקרה חירום. בנוסף לכך, עליכם לדעת האם הוא יעזור בהעמסה והורדה של הסחורה.

  • תמחור – בבחירת שירות משלוחים באופקים, עליכם לדעת את החיובים שלו. ככל שאתם רוצים שהמוצרים שלכם יימסרו בזמן, לא תרצו בוודאי שירות יקר מדי. הדבר הטוב ביותר שאתם עשויים לעשות הוא להשוות את החיובים של חברות שליחויות באופקים שונות ולבחור שירות משלוחים באופקים חסכוני. תשימו לב, שלכמה חברות שליחויות באופקים באותו יום יש עלויות נסתרות שהופכות את השירותים שלהן ליקרים ממה שנראה בתחילה. בשל כך, תוודאו תמיד שאתם מקבלים את התעריף הקבוע לפני תחילת כל שירות משלוחים באופקים. אף כשאתם ממזערים את העלות, תוודאו שאתם לא מתפשרים על איכות השירותים המוצעים.

  • שירותים נוספים – השירותים של חברת השליחויות שתבחרו לא צריכים להיות מוגבלים רק להעברת חבילות מנקודה א לנקודה ב. חברת שליחויות באופקים היא זו שמספקת שירותים נוספים ללקוחותיה. מספר חברות משלוחים באפיקים מציעות שירותים נוספים, כמו למשל – אריזה, תיוג, לוגיסטיקה וניהול מחסן. גם אם אתם יכולים לעשות חלק מהדברים האלה בעצמכם, העסקת מומחים שיבצעו את המשימה היא ערך שלא יסולא בפז. מכיוון שכך, עדיף לבחור חברת שליחויות באופקים שתעשה משהו נוסף על משלוחים באופקים.

  • מהימנות – חשוב לדעת היכן המשלוחים שלכם נמצאים, במיוחד כשאתם שולחים מוצרים עדינים. זה מסובך למסור חבילות ולעולם לא לדעת את המסע שהן יעברו. בשל כך, תבחרו בשירות משלוחים באופקים שיאפשר לכם לעקוב אחרי המשלוחים באופקים שלכם. חברת שליחויות באופקים אמינה תציע לכם יכולת מעקב מקיפה ומפורטת המאפשרת לכם לדעת היכן נמצאות החבילות שלכם כל הזמן. אמינות חשובה מאוד בטיפול במשלוחים דחופים.

  • גמישות – חברת שליחויות באופקים צריכה להיות גמישה מספיק כדי לטפל במספר משלוחים באופקים, בפרט במקרי חירום. תבחרו נותן שירות שמוכן להתאים את עצמו לכל מצב. ללא קשר לנסיבות, חברת שליחויות באופקים צריכה להיות מסוגלת להציע שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה. היא אמורה להיות מסוגלת לגייס נהג לנקודת האיסוף שלכם מיד למקרה חירום. כשאתם בוחרים חברת שליחויות באופקים באותו יום, אל תשכחו לשאול אם היא מציעה שירותי חירום.

  • טיפול במוצרים – בנוסף לאמינות, לחברת השליחויות באופקים צריכה להיות גישה זהירה לטיפול במשלוחים שלכם, במיוחד אם אתם שולחים דברים שצריכים להגיע בתנאים טובים. בחלק מהמקרים המצערים נמצאו פריטים שבורים במשלוחים. אפשר לייחס זאת לטיפול שגוי בפריטים שבירים או שימוש במספר שינויים ברכב כדי להוזיל עלויות. על מנת לבחור חברת שליחויות באופקים, שמטפלת בקפידה במוצרים, כדאי לדעת מה יש ללקוחותיה הקודמים לומר על ידי קריאת ביקורות מקוונות. לקוחות תמיד משאירים הערות אמתיות.

שאלות נפוצות על שליחויות באופקים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות באופקים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות באופקים משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות באופקים לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות באופקים שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם