מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » חברת שליחויות בינעירוניות – משלוחים בינעירוני אקספרס

חברת שליחויות בינעירוניות – משלוחים בינעירוני אקספרס

נערך לאחרונה בתאריך

באופן כללי, חברת שליחויות בינעירוניות מתייחסת למערכת הסעות בנהיגה למרחקים ארוכים, שבה השליחים מבצעים משלוח בודד באמצעות נהיגה ברכב מסחרי למרחק של מספר רב של קילומטרים.

האזינו לכתבה

שלא כמו שליחות בעיר, משלוחים בינעירוני אקספרס לרוב לוקחים הרבה יותר זמן. משך נסיעות הובלות ארוכות טווח משתנה ואפשרי לבחור על ידי הנהגים בהתאם לאורח חייהם ולהתחייבויות האישיות שלהם.

כדי לזרז את התהליך, משלוח בינעירוני יכול גם להתבצע באמצעות שני נהגים / שליחים, שעשויים להתחלף תוך כדי נהיגה. זה עוזר להפחית את העייפות והלחץ על אדם בודד ומשפר את מהירות המשלוחים. בכתיבת מאמר זה נעשו מאמצים עילאיים. אי לכך ובהתאם לזאת, נשמח באם תכבדו את המאמצים האדירים שעשינו, ותקפידו לקרוא את המאמר הנ"ל למן ראשיתו ועד לתומו, ותדלו ממנו ערך רב על חברת שליחויות בינעירוניות.

מחירון שליחויות בינעירוניות בטבלה

מחירון שליחות ביעירוניתעלות משלוח בינעירוני
משלוח בינעירוני לחבילה קטנה (עד 25 ק"ג)69-189 ש"ח
משלוח בינעירוני לחבילה גדולה (מעל 25 ק"ג)119-329 ש"ח
משלוח בינעירוני מהיום להיום149-399 ש"ח
משלוח בינעירוני מהיום למחר69-329 ש"ח

האם חברת שליחויות בינעירוניות מספקת חווית לקוחות משופרת?

בלי שום ספק, חברת שליחויות בינעירוניות מספקת חווית לקוחות משופרת, בעודה מקפידה לעדכן את הלקוחות שלה לגבי המשלוח שלהם, מה שנמצא אפקטיבי בכל זמן נתון בשיפור חווית המשלוח הכוללת שלהם עם העסק. באמצעות ביצוע מעקב לשליחויות בינעירוניות, קל יותר לחברה להבטיח שהמשלוחים מבוצעים בזמן ובמצב הנכון, מה שמסייע לה לשמור על אמון הלקוח בטווח הארוך. כלים לוגיסטיים מתקדמים מעצימים לחברות לספק ללקוחותיהן מידע חי על התקדמות המשלוח. זה מפחית באופן דרסטי את הצורך להתקשר לשליחים על מנת לדעת מה סטטוס המסירה ומעצים ללקוחות לבנות תכניות מגירה למקרה של עיכובים, חירום וחריגים.

האם כדאי לחברת שליחויות בינעירוניות לעשות שימוש בתוכנה של הובלות למשלוחים בינעירוני אקספרס?

בהחלט כדאי לחברת משלוחים בינעירוני אקספרס לעשות שימוש בתוכנה של הובלות למשלוחים בינעירוניים אקספרס. עם כמה רכבים מסחריים על הכבישים, יכול להיות קשה לבעלי עסקים לתזמן משלוחים באופן ידני. תוכנת הובלות למרחקים בינעירוניים עשויה להפוך את תהליך התזמון לאוטומטי ולהקצות משימות לשליחים בהתאם לזמינות שלהם ולמסלולים שלהם. הטכנולוגיה יכולה להביא בחשבון מספר רב של גורמים כמו למשל – תנאי תנועה ומזג אוויר, ביצועי אנשי משלוח, ולספק את לוח הזמנים המושלם ללוגיסטיקה לטווח ארוך.

האם חברת שליחויות בינעירוניות צריכה לבצע ניטור של פעילות הנהגים שלה?

באופן ברור מאליו, חברת שליחויות בינעירוניות צריכה לבצע ניטור של פעילות הנהגים שלה, מכיוון שהובלות בינעירוניות, שנחשבות לארוכות למדי, מחייבות את הנהגים להיות בחוץ במשך שעות רבות, חשוב לבעלי עסקים לעקוב ולאמוד את הביצועים שלהם במרווחי זמן קבועים. מעקב ארוך טווח מאפשר לכם לדעת את המהירות, קצב הבלימה והסטות שמבצע הנהג לאורך המסלול שלו, מה גם שמשפיע ישירות על צריכת הדלק וזמן האספקה. על ידי מעקב אחר גורמים אלה, קל יותר לדרג ולסקור את ביצועי הנהג ולהבטיח ששותפים לוגיסטיים עומדים בהסכמי רמת השירות.

מדוע חברת שליחויות בינעירוניות צריכה לבצע נראות בזמן אמת ואף מסלולים אידיאליים?

נראה, על פניו, כי חברת משלוחים בינעירוני אקספרס צריכה לבצע נראות בזמן אמת ואף מסלולים אידיאליים. מעקב ארוך טווח כולל נראות משופרת למרחקים ארוכים בזמן אמת, אשר לוקחת בחשבון את התנועה, תנאי מזג האוויר וצריכת הדלק של הרכב. על ידי שימוש בטכנולוגיית GPS, תדעו את המסלול האופטימלי והיעיל ביותר לביצוע המשלוח הבינעירוני. זה לא רק שומר את מנהלי המשלוחים מעודכנים במידע הנדרש אלא גם מבטיח שכל שאר בעלי העניין, כולל השליח, מקבלים את הנתונים מעת לעת באמצעות אפליקציה סלולרית קלה לתפעול, התראות והתראות בזמן אמת.

מה צופן העתיד של חברת שליחויות בינעירוניות?

פריסת המשאיות הפכה לקלה יותר כיום, וזאת הודות לזמינותן של טכנולוגיות עידן חדש להובלות אוטונומיות. עם טכנולוגיות כמו חישת הליבה, אפשר לשלב תכונות אוטונומיות בסיסיות תוך כדי פריסה של משאיות, כמו לדוגמה – בלמי חירום אוטומטיים, בקרת שיוט, מערכות התרעה לנהג, בין השאר. ברם, אפשר לשלב רמות גבוהות יותר של אוטומציה בהובלות בינעירוניות רק עם התקדמות רבה יותר בטכנולוגיית חיישנים ועיבוד נתונים שיכולים לשפר את רמות הבטיחות של הובלות של חברת שליחויות בינעירוניות.

בעצם, על פי מנעד נרחב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי הציפיות של התעשייה, ככלל, ביחס למשאיות אוטומטיות לגמרי משתנות בין ארבע לעשר שנים לבין שבע ועד עשרים שנים. לא משנה כמה שנים זה לוקח, אי אפשר באמת להתעלם מהמעלות של שירותי הובלות אוטונומיות. הבטיחות בכביש תוגבר, צריכת הדלק והפליטות יופחתו, ואפשר יהיה להשיג שיפור כולל ביעילות התפעולית. זה גם יפחית את זמן ההשבתה של הרכב והן ימזער את עלויות העבודה באמצעות צמצום וכן ביטול של הצורך בנהגים אנושיים. חלקם אפילו צופים טכנולוגיית הובלות אוטונומיות בתור ברכה לנהגים וכן תאפשר להם להתנתק זמנית, לעבוד על היבטים אחרים של התהליך, או אפילו לנוח קצת.

שאלות נפוצות על משלוחים בינעירוניים אקספרס

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על משלוחים בינעירוניים אקספרס. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של משלוחים בינעירוניים אקספרס משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של משלוחים בינעירוניים אקספרס לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר למשלוחים בינעירוניים אקספרס שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם