מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בדרום » חברת שליחויות במצפה רמון – מחירון משלוחים במצפה רמון

חברת שליחויות במצפה רמון – מחירון משלוחים במצפה רמון

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות במצפה רמון

כמות שליחויות במצפה רמון לחודש מחיר שליחויות במצפה רמון לחבילה
עד 100 שליחויות במצפה רמוןהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות במצפה רמוןהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות במצפה רמוןהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות במצפה רמוןהחל מ-22 ש"ח לחבילה

רשות הדואר קיימת מאז ומעולם, כך לפחות זה נראה. בעוד השירות שלו הרבה יותר איטי כמו של חברת שליחויות במצפה רמון, לצורך העניין, שבה אפשרויות משלוח מהירות זמין לכל מי שפשוט חייב את זה.

האזינו לכתבה

גם שירות של משלוח דואר אקספרס יימסר אך ורק ביום העסקים הבא, להבדיל מהשירותים המהירים של משלוחים במצפה רמון.

חברת שליחויות במצפה רמון

למשימות קריטיות בזמן, חברת שליחויות במצפה רמון יכולה לתת לכם את מלוא השירות, ואם פשוט תקראו למן ראשית הדברים שלנו ועד לסופם, תגלו, בין היתר, כי חברת שליחויות במצפה רמון תספק לכם את השירותים הבאים – הובלת ציוד הדרוש לתערוכה או אירוע לאירוע בזמן; קבלת מסמכים מא' עד ב' בזמן לדיון בבית המשפט או מועד אחרון להגשה; הובלת תרופות למי שזקוק להן אזלו או השאיר אותן מאחור; הקפדה על עמידה במועד להעברת שטרות או מסמכים אחרים בעסקת הובלת נכס.

האם שירותי חברת שליחויות במצפה רמון משתלמים בבחינת עלות מול תועלת?

מעבר לכל ספק, שירותי חברת שליחויות במצפה רמון משתלמים בבחינת עלות מול תועלת, והרבה יותר טובים מכל אפשרות אחרת, ומהסיבות הבאות:

  • הימנעות מזמן השבתה תפעולי כאשר יש צורך בפריטים בכתובת היעד למטרה קריטית למשימה.
  • הסיכון המופחת לנזק לסחורות יקרות ערך.
  • פחות זמן וכסף שהושקעו בהחלפת סחורה שאבדה או נגנבה.
  • פחות זמן מופנה להגשת תביעות ביטוח ולמרדף אחריהן.
  • פחות זמן וכסף שהושקעו בהחלפה או בתיקון סחורה פגומה.

האם משלוחים במצפה רמון ייחודיים מבחינת הספקת הסחורה מדלת לדלת?

בוודאי שכן, משלוחים במצפה רמון ייחודיים מבחינת הספקת הסחורה מדלת לדלת. בלבלנו אתכם קצת? הסירו כל דאגה מעל לבכם, כי מיד נבהיר את אמירתנו. ובכן, אם יש לכם פריטים גדולים, כבדים או שבירים וחסר לך זמן, ידע או חומרים לארוז אותם עבור שירות משלוחים במצפה רמון, או שאתם לא מרגישים בנוח עם "הרמת משקולות", מומלץ ליצור קשר עם חברת שליחויות במצפה רמון.

השליחים שלה יעשו את כל הדרך הנוספת כדי לספק לכם שירות מלא מדלת לדלת, כולל אריזה מתאימה של הפריטים שלכם להובלה בטוחה, כמו גם ביצוע כל המשימות הכבדות. אם יש לכם פריטים גדולים שלא ניתן לארוז בגלל גודלם, או שאינם צריכים להיות בהם אם מועברים על ידי שליח, השליח המקומי במצפה רמון ידאג גם להם, ויחסוך ממכם את כל הטרחה שתצטרכו לארוז בצורה מאובטחת עם נייר וסרט כדי להפוך אותם עמידים בפני קשיחות שירות המשלוחים. שליח טוב יהיה מוכן גם להעביר חפצים כבדים או שבירים בדיוק למקום בו הם נחוצים בכתובת היעד, ולא רק להשאיר אותם בדלת.

האם משלוחים במצפה רמון מאבטחים את החפצים שלכם מבחינת אובדן או גניבות?

מכיוון ששירות של משלוחים במצפה רמון מספק לכם שירות מלא, הוא אפשרי למעקב אישי ומזהה מדלת לדלת, אין סיכון שעובדי המשלוחים יהיו נוכלים או שיגנבו את חפצי הערך שלכם במהלך ההובלה שלהם. זה גם כמעט בלתי אפשרי שפריטים הנישאים על ידי שליח יאבדו או לא ימוקמו במערכת כתוצאה מכך שהמשלוח מתעכב במשך ימים, שבועות או יותר, כפי שידוע שקורה לחבילות, וזאת משום שהפריטים הנישאים מדלת לדלת אין צורך להעביר שליח בין טנדרים או רכבות ורצף של מחסנים, או להזיז בתוך מחסנים. מכיוון ששירות שליחים מטבעו בטוח יותר, יוצע לכם אף ביטוח על הערך המוצהר של המשלוח שלכם בתור סטנדרט, אשר כלול כבר במחיר.

מה ההבדלים בין שירותי שליחויות של הדואר לבין שירותי השליחויות של חברת שליחויות במצפה רמון?

ההבדלים שבין שירותי שליחויות של הדואר לבין שירותי השליחויות של חברת שליחויות במצפה רמון באים לידי כך שהשירות של הדואר מתומחר באופן יותר זול מחברת משלוחים במצפה רמון, וזאת משום שאתם נדרשים לשלם אך ורק בגין עלות המשלוח. עלויות השליחויות, מאידך, כוללות תשלום עבור טיפול בחבילות, תוספת דלק, מכס ומסים, אם יש.  כמו כן, בנוגע להיבטים של איכות שירות ואמינות – ממשלות מפעילות את שירותי הדואר, והם בדרך כלל לא מגיבים כמו חברת שליחויות במצפה רמון.

הם סבירים אך לא תמיד אמינים כשמדובר במשלוחים חיוניים, במיוחד מחוץ למקום. היעדר מעקב תכוף אחר חבילות, שירות לקוחות לא מגיב ובעיות אחרות במשלוח הם חלק מהגורמים הרבים שתורמים לחוסר היעילות של שירותי הדואר המסורתיים. שירותי חברת שליחויות במצפה רמון דואגים להכול, ממשלוח ועד עלויות ומסים, תוך כדי שהם מאפשרים לכם לעקוב אחרי המשלוחים כשהם עוברים במספר תחנות עד שהם מגיעים ליעד.

שאלות נפוצות על שליחויות במצפה רמון

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות במצפה רמון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות במצפה רמון משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות במצפה רמון לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות במצפה רמון שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם