מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בדרום » חברת שליחויות בנתיבות – משלוחים בנתיבות

חברת שליחויות בנתיבות – משלוחים בנתיבות

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בנתיבות

כמות שליחויות בנתיבות לחודש מחיר שליחויות בנתיבות לחבילה
עד 100 שליחויות בנתיבותהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בנתיבותהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בנתיבותהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בנתיבותהחל מ-22 ש"ח לחבילה

הכול מונע כיום באמצעות התקדמות טכנולוגית, ותעשיית חברת שליחויות בנתיבות איננה שונה מכך, בעודה מתפתחת באופן דרמטי בעשור האחרון. במידה ותקשיבו לנו קצת, ותחליטו לקרוא מתחילת דברינו ועד לסופן, תגלו כי עלייתה של הכלכלה לפי דרישה מעצבת מחדש כל הזמן את האופן שבו מתבצעות משלוחים בנתיבות.

האזינו לכתבה

חברות שליחויות במציאות העכשווית לא משאירות אבן על כנה להציע ערך ללקוחותיהן, הדורשים איכות, צדדיות ומהירות, בשביל לקיים אותם ולמשוך לקוחות חדשים. זה מניע את הפיתוח של תוכנת שיגור שליחים שמסוגלת לייעל את שרשרת האספקה ​​ולהפוך אותה ליעילה ביותר.

חברת שליחויות בנתיבות.

במה בא לידי ביטוי פועלה של חברת שליחויות בנתיבות בהיבט של משלוחים עסקיים?

יש שישה היבטים שבאים לידי ביטוי בפועלה הפנומנלי של חברת שליחויות בנתיבות בהיבט של משלוחים בנתיבות עסקיים, ואלו הם:

  1. מסמכים, איסוף חפצים חיוניים –  הנישה החשובה הזאת הינה העסקה של משלוחים בנתיבות של פריטים, חבילות ומסמכים חשובים. השליחים מציעים בדרך כלל את השירותים הללו. ברם, חשוב לציין, כי נכנסים לפה שיקולים מיוחדים, לרבות – סודיות, זריזות ואמינות.

  2. אוכל וארוחות – כשאנחנו חושבים על חברת שליחויות בנתיבות, אנחנו ישר חושבים על אוכל וארוחות. עסק המשלוחים הזה כשלעצמו, עד כדי כך פופולרי שהוא הוליד חברות משמעותיות רבות המתמקדות אך ורק בנישה הזאת. יש חברות ענק של משלוחים בנתיבות של תוכנות ואפליקציות שמתמקדות בזה. אמנם אפשר להשתמש באחד מהיישומים של הנישה הזאת, אך יש המון חלופות מקומיות אחרות. בעל חברה פוטנציאלי עשוי להחליט להשיק עסק משלוחים בנתיבות כזה ברמה מקומית. דוגמאות אחרות יכולות להיות, כגון – משלוח מזון בכמויות גדולות או ארוחות מוכנות מלכתחילה.

  3. תרופות – עבור המון בני אדם, קשה להם לעזוב את בתיהם. אותם בני אדם צריכים לפעמים לקבל תרופות כאלו ואחרות, שנשלחות אליהם עד ביתם. שירות חיוני זה נמצא ברוב חלקי מרחבי מדינת ישראל, וכמובן גם בנתיבות, והוא נחשב לשירות חיוני מאוד.

  4. ביגוד וקמעונאות – מישהו שרוצה לבצע משלוחים בנתיבות יכול לשתף פעולה עם כל חברת בגדים או קמעונאות. אנחנו כיום כבר יודעים שרבים מהלקוחות יצרו עסקים קטנים כדי לסייע במשלוחים של מוצרים מבגדים וקמעונאים.

  5. אלכוהול – חרף העובדה שזה לא חוקי במדינות ואזורים מסוימים בעולם, במדינת ישראל זה ממש חוקי, ואלכוהול נחשב לעסק גדול שבו הוא מותר. בהמון מקרים, לא אצלנו בכלל, זה לא חוקי לשלוח אותו גם כן. יש יוצאים מן הכלל. כמו למשל – אפשרי לבצע משלוחים בנתיבות למסעדות ולמוסדות אחרים.

  6. פרחים – מי באמת לא אוהב פרחים? פרחים יפים, צבעוניים, מעוררי השראה ומאירים את היום של כל אחד. פרחים הם קצרי מועד וזה גם בייחוד מה שמוסיף לפרחים קסם משלהם. אז הבריות רוצות שהפרחים יימסרו חיש מהר. הם ניתנים כל הזמן כל השנה, עם עליות כמובן במהלך הזדמנויות מסוימות, כמו לדוגמה – ביום האהבה, ביום הנישואין, ביום האם וכיוצא בכך.

  7. שליחים – יש את כל שירותי חברת שליחויות בנתיבות, מחברות ענק כמו UPS ועד המקומיים והקטנים מאוד.

איזה שאלות אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני בחירת שירותי חברת משלוחים בנתיבות?

בין אם בבעלותכם חברה בקנה מידה קטן או גדול, סביר להניח, שתזדקקו לשירותי משלוחים חבילות אמינים. בשביל המון עסקים, הקשר של הלקוחות שלהם, עם השליח שלהם, עשוי להיות האינטראקציה העיקרית, אם לא רק האנושית היחידה שיש להם עם הלקוחות שלהם.

בעלי עסקים ולקוחות מקיימים אינטראקציה שונה עם שליחים. אף במידה ולקוח מזמין מוצר למשלוח עד הבית, ואף במידה ולקוח צריך לקבל פריט מנקודה א' לנקודה ב', החששות נוטים להיות פשוטים מאוד מכל הבחינות, ואלו השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמם לפני בחירת שירותי חברת משלוחים בנתיבות:

  1. האם אוכל לעקוב אחרי המשלוח?
  2. האם פריט זה יכול להגיע למיקום הרצוי שלי בזמן?
  3. האם המשלוח יסופק במצב טוב?

חרף העובדה שאלו גורמים חשובים שיש להביא בחשבון גם בצד העסקי, הם מוגבלים. עסקים רבים נאלצים להסתמך על שירותי משלוחים בנתיבות, כדי לשמור על העסק שלהם ולקוחותיהם מרוצים. אז בחירת השליחים המתאימים לחברה שלכם יכולה להיות עובדה חשובה מאוד שיש לקחת בחשבון. מדוע זה ככה? הו, מעולה שאתם שואלים אותנו, זאת מכיוון שהשליחים הנכונים יכולים לעזור לכם בהגדלת קצב ההמרה והצמיחה של העסק שלכם.

שאלות נפוצות על שליחויות בנתיבות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בנתיבות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בנתיבות משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בנתיבות לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בנתיבות שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם