מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בדרום » חברת שליחויות בשדרות – משלוחים בשדרות

חברת שליחויות בשדרות – משלוחים בשדרות

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בשדרות

כמות שליחויות בשדרות לחודש מחיר שליחויות בשדרות לחבילה
עד 100 שליחויות בשדרותהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בשדרותהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בשדרותהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בשדרותהחל מ-22 ש"ח לחבילה

זה לא ממש מפתיע להיווכח בעובדה שאנשים לא מבינים את ההבדלים בין שירותי דואר קונבנציונליים לבין שירותי חברת שליחויות בשדרות מעולים. האחרון מהווה, לכל דבר ועניין, שירות משלוחים בשדרות פרימיום, שיש בו הכול מכול, בעודו אוסף ומעביר מוצרים כמה שיותר מהר. לעומת זאת, שירותי משלוחי הדואר המסורתיים מסייעים בעיקר להעביר מכתבים או משלוחים שאין בהם בכלל חשיבות לכמה זמן זה ייקח עד שהם יגיעו ליעד הסופי שלהם.

האזינו לכתבה

אנחנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, אנא תקראו את המאמר הזה למן תחילתו ועד לסיומו, וכך תבינו, בין השאר, ששירותי הדואר הרגילים, שונים משירותיהם של חברת שליחויות בשדרות, נוכח המהירות הגבוהה שלה ואף יכולות המעקב שלה. שירותי משלוחים בשדרות אפקטיביים ביותר לבני אדם שמוכרים מוצרים ברחבי רשת האינטרנט ומחפשים אחרי דרכים יעילות לשלוח כמה מוצרים, זה עשוי לכלול סוחרים או חברות ברשת האינטרנט שרוצים לספק משלוחים בשדרות.

חברת שליחויות בשדרות

מה המשקל של תמחור בתעריף אחיד או איסוף מקומי של חברת שליחויות בשדרות?

שיטת המשלוחים בתעריף אחיד משמשת לרוב בעוד שאתם רוצים לשלוח מוצרים ללקוחות שלכם, ואז לחייב אותם בתעריפים קבועים לפי כמות המוצרים, ספירה, משקל, מיקום, מובילים, וכיוצא בזאת. לצורך העניין, נניח שאתם קמעונאי אופנה, ואתם גובים מחיר משלוח קבוע של כמה עשרות ₪ בכל קופה של עגלה. בנוסף לכך, אתם יכולים לחייב אותו לפי כמות או משקל וכיוצא בזה.

מדובר, לכל דבר ועניין, באסטרטגיה של משלוחים בשדרות משובחת, בפרט אם אתם יודעים כמה יעלה לכם כל משלוח, ומה יהיה סכום התעריף הנכון לגבות מהלקוחות שלכם. כמו כן, חברת שליחויות בשדרות מאפשרת לכם ליהנות מאיסוף מקומי – זוהי אסטרטגיית משלוחים בשדרות פופולרית שאומצה באמצעות חנויות המסחר האלקטרוני שיש להן גם את החנויות הלא מקוונות שלהן. על פי הרבה סקרים שנעשו בנושא, נמצא כי בשיעור של חמישים ושבעה אחוזים מן הלקוחות השתמשו באפשרות הקניות הזאת לפחות פעם אחת במהלך החיים שלהם.

הנה איך זה עובד –  נניח שיש לכם גם מאפייה וגם חנות מקוונת. עכשיו, בטח יש הרבה לקוחות שמסוגלים לבחור את ההזמנה שלהם בעצמם, אבל הם מוכנים לבצע את ההזמנה ברשת האינטרנט. מה אם תיתנו להם לאסוף את ההזמנה שלהם מהחנות שלכם ואז תיתנו להם קצת הנחה על זה? אתם בוודאי יכולים לעשות את זה, וזאת משום שהאיסוף המקומי חוסך ממכם את עלות המשלוחים ואת המאמצים שזה היה כרוך אחרת. כאשר אתם מורידים את המחיר, מעבירים את החיסכון בעלויות לרוכשים, כל זה יעודד אותם לקנות יותר ממכם.

מה החשיבות של העסקת חברת משלוחים בשדרות?

חברות מסחר אלקטרוני רבות בקנה מידה גדול ישכרו שירות שליחים בשדרות אישי שיטפל במשלוח שלהן. עסקים יכולים לחסוך כסף באמצעות הסדרת חוזה עם חברות משלוחים בשדרות. המון עסקים מסתמכים על שירותים אלה מכיוון שהם מציעים זמני אספקה ​​מהירים יותר מכל צורה אחרת של שיגור משלוחים בשדרות. הרעיון של שליחים מתחיל כמעט משחר הציוויליזציה, כאשר מלכים עתיקים פורסים אותם כדי להפיץ חוקים וצווים חדשים ברחבי האימפריות שלהם.

גם בעוד שהטכנולוגיה העולה, כמו למשל – מכשירי הפקס ורשת האינטרנט הפכו אותם לפחות שימושיים בתחומים מסוימים, צורת שירות שכזאת הפכה לבסיס העסקי בעידן הנוכחי של החברה הבין לאומית. שירותי שליחים מקומיים שכיחים למדי, בפרט באזורים עירוניים, כמו לדוגמה – שדרות. מוצרים ומסמכים קטנים יותר שיש להעביר מנקודה אחת בעיר לאחרת במהירות האפשרית מתאימים לשירות שכזה.

כדי להשיג את זמני האספקה ​​המהירים ביותר מאיסוף ועד משלוחים בשדרות, שליחים של חברת שליחויות בשדרות אלו מרבים לרכוב על אופניים או אופנועים. ואכן, שליח האופניים הפך לסמל של התעוזה הצעירה של חיי העיר שדרות, כשהוא מתקרב לתנועה העמוסה במהירות מדהימה, תוך כדי כך שהוא נושא תיק על כתף אחת. מספר שליחי האופניים ברוב הערים ירד באופן דרמטי בשנים האחרונות עקב הופעתן של טכנולוגיות תקשורת מתוחכמות יותר ותחרות מחירים עזה, אך השוק נותר איתן עבור מי שממשיכים לעבוד.

שאלות נפוצות על שליחויות בשדרות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בשדרות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בשדרות משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בשדרות לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בשדרות שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם