מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » משלוחים לעסקים קטנים – כמה עולה משלוח לעסק קטן ומה המחירים?

משלוחים לעסקים קטנים – כמה עולה משלוח לעסק קטן ומה המחירים?

נערך לאחרונה בתאריך

כל אדם שהקים עסק, גדול כקטן, עובד, מתכנן ופועל למען מטרה אחת בלבד. כל שהוא רוצה הוא להגדיל את היקף העסק שלו, להגדיל את ההכנסות שלו ואת העבודה, כך שלא משנה מה גודלו של העסק, הוא תמיד יוכל להמשיך ולגדול.

האזינו לכתבה

בעלי העסקים הקטנים, יודעים יותר טוב מכולם שהם צריכים להשקיע יותר מבעלי העסקים הגדולים. הם צריכים להשקיע יותר זמן בכל מה שקשור לעבודה, טיפוח ושימור של העסק. כי כל לקוח חשוב בעסקים הקטנים. אנחנו פה היום כדי להאיר את עיניכם לכל מה שקשור בנושא של חבילות לעסקים קטנים – כמה עולה משלוח לעסק קטן ומה המחירים? יש לכם למה להישאר ולקרוא.

משלוחים לעסקים קטנים

צריכים משלוחים לעסקים קטנים? למי פונים?

כאשר אנחנו מדברים על עסקים קטנים, שעובדים עם קהל שהוא יותר מצומצם יחסית, כל לקוח ולקוח הוא עולם ומלואו והוא בעל חשיבות, ולכן בעל העסק צריך להעניק להם את השירות הכי אישי, מקצועי וטוב שהוא יכול להעניק. בשביל שהעסק הקטן יוכל לגדול ולהתרחב, יוכל להגדיל את טווח הפעילות ובכך להפוך לעסק גדול, בעל העסק צריך להקים מערך משלוחים לעסקים קטנים.

בעזרת המשלוחים, בעל העסק יצליח להרחיב בצורה הטובה ביותר את קהל הלקוחות שלו וגם להגדיל את כמות העבודה שנכנסת אליו, וכיוצא בזה גם את ההכנסות שלו. כמו כן, חשוב לדעת, כי יש המון עסקים קטנים שבנויים רק על משלוחים. כך או כך, אם אתם בוחרים להקים מערך של משלוחים, עליכם לבחור בחברה שהיא מקצועית, מיומנת ואחראית שתוכל להעניק לכם את השירות הכי טוב שאתם יכולים לקבל.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים חברת משלוחים לעסקים קטנים?

כאשר אתם בוחרים חברת משלוחים לעסקים קטנים, אשר מבצעת משלוחים מהיום למחר, ואתם רוצים לכסות את עצמכם בפני סיכונים מיותרים, אנו ממליצים לכם לסכם את כל הדברים בחוזה כתוב ולקבוע את הכללים שמתאימים לכם. כך למשל, במקרים בהם הלקוח ביטל את הזמנתו ולא באשמתכם, או שנדרשתם לשלם פיצוי כספי בעקבות תקלה או בעיה שקרתה בחברת המשלוחים, מן הסתם שהחברה היא זו שצריכה לדאוג לאותם פיצויים.

נוסף על כך, אם העסק שלכם מציע שירותים של משלוחים שהם יותר עדינים או יותר רגישים, אתם צריכים לבחון באילו כלי רכב החברה שאתם רוצים לבחור בה משתמשת וזאת על מנת שהמשלוח יגיע בצורתו השלמה ללקוח. כמו כן, וודאו כי חברת המשלוחים ערוכה לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, לא משנה כמה קיצוניים הם יהיו בשביל שתוכלו להיות בטוחים כי עבודתכם וההכנסות שלכם לא ייפגעו. אז כמו בכל החלטה עסקית שיהיה עליכם לקחת במהלך הדרך, גם כשזה נוגע לחברת משלוחים אתם צריכים לבדוק היטב את כל הקריטריונים ולבצע חיפוש מקיף וסקר שוק כדי שתוכלו לקבל את התמונה המלאה.

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים חברת משלוחים לעסקים קטנים?

אז כמו שכבר ראינו, עסק קטן לא מתנהל כמו עסק רגיל. הוא מתנהל אחרת והא שם את הדגש שלו על פרמטרים שנכונים לו והם אלה שמשפיעים על תפקודו הכללי. כאשר אתם בוחרים חברת משלוחים לעסקים קטנים, ולא משנה מה סוגו, עליכם לבחון את חברת המשלוחים לפי הדרישות שלכם וכך לראות עם החברה יכולה לתת לכם מענה מתאים. כאשר עסק קטן בוחר לעשות משלוחים הוא חייב לקחת את השירות הכי מקצועי והכי מהיר שהוא יכול, מכיוון שכל טעות הכי קטנה, ובטח אם היא גדולה, יכולה לגרום לא לאבד לקוחות ואף לאבד את העסק.

נוסף על כך, חברת המשלוחים משמשת כפנים של העסק מול הלקוחות ולכן היא חייבת לשדר מקצועיות, אמינות ורצינות. מכל הסיבות הללו, אתם צריכים לבחור בחברת משלוחים שיש לה ניסיון מאוד עשיר שתוכל לתת לכם את מה שאתם צריכים ואפילו לחזק את העסק שלכם.

אז כמה עולה משלוח לעסק קטן ומה המחירים שאותם תצטרכו לשלם?

סוג השליחות לעסקים קטנים מחיר לסוג השליחות לעסקים קטנים
משלוח עד 10 חבילות לאותה כתובת 15 % הנחה מהחבילה שנייה עד העשירית
משלוח עד 20 חבילות לאותה כתובת 30 %הנחה מהחבילה שנייה עד העשרים
משלוח עד 40 חבילות לאותה כתובת %35 הנחה מהחבילה שנייה עד החמישים
איסוף והפצה %25 הנחה איסוף

אז כשזה נוגע לנושא של כמה עולה משלוח קטן ומה המחירים שבאמת תצטרכו לשלם, זה ממש תלוי בחברה בה תבחרו. הסדר גודל של המחירים הוא נוגע למשלוחים של חבילות קטנות אך בכמויות. כך למשל אם אתם צריכים משלוח של עד 10 חבילות אשר מיועדות לאותה הכתובת אתם תקבלו 25% הנחה על כל חבילה מהחבילה השנייה. אם מדובר על משלוח של בין 10 ל-20 חבילות לאותה הכתובת אתם תקבלו הנחה של 50% מהחבילה השנייה ועד לחבילה ה-20. לחילופין, אם מדובר באיסוף שהוא להפצה, אתם תקבלו הנחה של 25% על האיסוף עצמו. אבל שוב, זכרו כי לכל חברה יש את המחירון שלה וזה אף פעם לא מחייב שזה יהיה המחיר התמידי.

שאלות נפוצות על משלוחים לעסקים קטנים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על משלוחים לעסקים קטנים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של משלוחים לעסקים קטנים משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של משלוחים לעסקים קטנים לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר למשלוחים לעסקים קטנים שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם