מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » שליחויות לעסקים – איפה אפשר למצוא משלוחים לעסקים ומה המחיר?

שליחויות לעסקים – איפה אפשר למצוא משלוחים לעסקים ומה המחיר?

נערך לאחרונה בתאריך

בעבר, האנשים היחידים שהיו משתמשים בחברות משלוחים היו העסקים הגדולים. כל פעם שעסק היה צריך לשלוח או להוציא דברים לעסקים אחרים או לקוחות הוא היה נתקל בקשיים רבים.

האזינו לכתבה

הוא היה צריך להיעזר בצד שלישי ובהרבה הזמנות טלפוניות, כלומר אם הלקוח היה מתקשר לבצע הזמנה, העסק היה צריך ליצור קשר עם חברת שליחויות, השליח היה מגיע רק לאחר כמה ימים והמוצר היה מגיע ללקוח אחרי הרבה מאוד זמן.

עם כניסתו של האינטרנט לחיינו, היום הזמנת שליחויות כבר לא מהווה שום בעיה. במאמר הקרוב אנו נדבר על שליחויות לעסקים – איפה אפשר למצוא משלוחים לעסקים וכמה זה עולה? נגיד לכם במי כדאי לבחור וכמה זה באמת יעלה לכם. המשיכו לקרוא ותגלו את הכל.

משלוחים לעסקים

איזו חברת שליחויות לעסקים כדאי לכם לבחור?

לפני שנדבר על איזה חברת שליחויות לעסקים כדאי לכם לבחור, בואו נדבר קודם על מה זה. שירות שניתן על ידי חברות לשליחויות אשר מיועדות לעסקים מתעסק בדרך כלל במכירה של המוצרים שלהם באופן אונליין. מגוון העסקים אשר מוכרים את מה שהם מציעים בצורה שכזו תמיד יעדיפו חברות אשר נותנות שירותים של שליחויות לעסקים בצורה של שליחויות אקספרס וזאת על מנת שהלקוח יקבל את מבוקשות בדרך הכי מהירה שאפשר. ישנן מקרים שהעסקים יבחרו להשתמש גם בשליחויות של מהיום למחר.

לאחר כל התנסות ראשונית שיש לבעל העסק עם חברת המשלוחים, כבר יהיה ברור אם הוא מרוצה מהשירותים שלה ואם הוא רוצה להמשיך לעבוד איתה. כשמדובר במשרדים של עורכי דין הם ירצו חברות משלוחים אשר מתמחים בהעברה של מסמכים רגישים, דבר שגם יש לקחת בחשבון. צרכיו של כל בעל עסק הם שונים ומגוונים, לכן חשוב שלכל חברת שליחויות שתבחרו תהיה את האפשרות לספק את השירותים שמתאימים לצרכים שלכם.

מה היא המהירות בה שליחויות לעסקים עובדת?

כאשר בעלי העסקים מחפשים חברת שליחויות לעסקים הם מחפשים שליחים לפי השירות שהם יקבלו, המחיר, המקצועיות וכמובן כמה זמן ייקח להם להעביר את המשלוח ליעד. זה די הגיוני שהמחירים יהיו פונקציה של גדולה החבילה, אך מה הפונקציה של מהירות המשלוח? האם המשלוח נעשה באמצעות רכב או קטנוע? מה המרחק בין המיקום הראשי ליעד המשלוח? בימינו אנו, כאשר התחרות בין חברות השילוחים מאוד גדולה, אין הרבה אופציות אשר עומדות בפני בעלי העסקים.

בסופו של דבר, אם המטרה היא להגיע ללקוח כמה שיותר מהר, כדאי לכם להשתמש בשירות משלוחים אשר מספר את המשלוח הכי מהיר. ישנם שירותים משלוחים שעובדים 24 שעות, יש שירותי משלוחים שעובדים מהיום למחר, ויש אפילו שירותי משלוחים שעובדים מהיום להיום, כלומר הזמנתם משלוח, תוך כמה שעות הוא אוסף את החבילה ממך וכבר באותו היום מעביר את החבילה לבעלים שלה. נשמע כמו פריצת דרך, לא ככה? כל מה שעליכם לעשות הוא רק לברר מה יתאים לכם בצורה הכי טובה שאפשר.

איפה אפשר למצוא משלוחים לעסקים וכמה זה עולה?

חיפוש פשוט ומהיר באינטרנט יוביל לכם אינספור של תוצאות עבור חברות משלוחים לעסקים והמחיר של חברות משלוחים יהיה שונה מאחת לשנייה. המחיר יהיה תלוי במהירות המשלוח, למשל אם תבחרו לקבל שירות של מהיום למחר המחיר יתחיל מ-35 שקלים. אם תבחרו בשירות מהיום להיום המחיר יתחיל מ-79 שקלים וכך הלאה. המחיר תלוי בזמינות של השליח, במשקל החבילה וביעד המשלוח. ברוב המקרים המשלוחים לא יגיעו למעבר הקו הירוק ולאזור אילת ובקעת הירדן. המחיר תלוי גם בשעה בהם מתקבלים המשלוחים. לאחר הזמנת המשלוח, חברת השליחויות מתחייבת על זמן מסוים של מסירתו.

טבלת מחירים לשליחויות לעסקים

מספר משלוחים שהעסק שולחמחיר משלוח לעסק
עד 100 משלוחים לעסק בחודשהחל מ-35 ש"ח לחבילה לעסק
עד 200 משלוחים לעסק בחודשהחל מ-30 ש"ח לחבילה לעסק
עד 500 משלוחים לעסק בחודשהחל מ-25 ש"ח לחבילה לעסק
מעל 500 משלוחים לעסק בחודשהחל מ-22 ש"ח לחבילה לעסק
*המחירים לא כוללים מע"מ

יש חברות שיתנו לכם הטבות או הנחות מסוימת אם אתם לקוחות מתמידים. כך בעצם מצאנו את התשובה לשאלה איפה אפשר למצוא משלוחים לעסקים וכמה זה עולה? כל שעליכם לעשות הוא להבין מה אתם באמת צריכים, מה המהירות שאתם צריכים שהמשלוח ייעשה, מה התקציב שלכם ומה המרחק שלכם. לאחר מכן, אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף באינטרנט, למצוא מספר חברות אשר עונות על הצרכים שלכם, להתקשר לכל אחת מהחברות ובסופו של דבר לסגור עם אחת מהן. כי כשזה נוגע לשירות שאתם מציעים ללקוחות שלכם, זה חייב להיות הטוב ביותר.

שאלות נפוצות על שליחויות לעסקים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות לעסקים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות לעסקים משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות לעסקים לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות לעסקים שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם