מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » שליחויות מהיום למחר בארץ – מחיר משלוחים מהיום למחר

שליחויות מהיום למחר בארץ – מחיר משלוחים מהיום למחר

נערך לאחרונה בתאריך

שירות של משלוחים אשר נעשה מהיום למחר הוא השירות הכי נפוץ שאפשר למצוא בקרב בעלי העסקים ובקרב הלקוחות הפרטיים. קרו כבר הרבה מקרים בהם בעלי עסקים היו צריכים להעביר מוצרים או מסמכים ללקוחות השונים שלהם.

האזינו לכתבה

מרבית חברות השליחויות עובדות בצורה קבועה מול בעלי עסקים ומבצעות עבורם משלוחים לעסקים אחרים. זו הסיבה בעצם שקיימות הרבה חברות שליחויות בארץ אשר מספקות שירותים של משלוחים מהיום למחר, בדרך כלל זה יהיה מדובר במשלוחים של 24 שעות.

בעקבות מגפת הקורונה, המשלוחים הפכו להרבה יותר חיוניים וכך גם חנויות אינטרנטיות למיניהן התחילו לעבוד הרבה יותר מה שהגדיל את הביקוש לשירותי משלוחים מהירים. אנו נדבר היום על שליחויות מהיום למחר בארץ – שליחויות מהיום למחר. הצלחנו לסקרן אתכם? אז יאללה, הצטרפו אלינו למסע.

שליחויות מהיום למחר

למי מתאים להשתמש בשליחויות מהיום למחר בארץ?

יש מגוון רחב של סוגים של שליחויות מהיום למחר, כמו שליחויות אקספרס, שליחויות של תוך 24 שעות ואפילו שליחויות של מהיום להיום שבהן תקבלו את החבילה שלכם תוך 4 שעות מקסימום. כמובן שככל שהמשלוח יותר מהיר, המחיר יהיה יקר בהתאם. אנשים אשר עובדים במקצועות החופשיים כמו עורכי דין, יהיו זקוקים בדרך כלל לשליחויות אשר נכנסות לחלק של המסירה המשפטית. הרבה חברות שליחויות עובדות עם עורכי הדין באופן קבוע כי יש להם דרישה בכך.

יש לשים לב כי השם של החברה, בין אם הוא בעל עסק או עורך דין ואמינותה תלויות בחברת השליחויות ובכך שהיא תגיע בזמן ליעד שלה. למשלוחים שעובדים על בסיס מהיום למחר יש יתרון מבחינת המחיר שהוא יותר זול מהמשלוחים הדחופים יותר. לכן, השירות של המשלוחים מהיום למחר, מתאים לכל מי שרוצה לשלוח חבילה או מסמכים שהם דחופים אך לא בהולים ברמה שהם רוצים שיגיעו כבר באותו היום. השירות מתאים לכלל הציבור, לכל מקום בארץ ודרך כל חברת שליחויות אשר מציעה את השירות הזה.

למה להשתמש בשירותים של שליחויות מהיום למחר?

בעזרת השירות של שליחויות מהיום למחר אתם יכולים להשיג המון דברים בעסק שלכם. אתם תוכלו לשפר את כל מערכת היחסים שלכם עם הלקוח שנמצא מולכם וזאת בעזרת העובדה שאתם תעמדו בזמנים שבהם יגיע המשלוח כמו שהבטחתם. כמו כן, אל תשכחו שהשם והמוניטין שלכם תלויים בכך שהמשלוחים יגיעו בזמן שנקבע להם להגיע. בשביל שלא תסבכו בהמשך, וודאו כי לחברת השליחויות יש ביטוח שיכסה אתכם במקרה הצורך וכך תוכלו לישון בראש שקט. השירותים של היום למחר הם השירותים הנפוצים ביותר ולכן גם המומלצים ביותר.

זה שירות של משלוחים מרוכזים של הרבה מאוד מוצרים והוא נעשה ביום ספציפי ולאו דווקא ביום האיסוף מהעסק עצמו. לכל חבילה יש את המספר הסידורי שלה שבעזרתו אפשר לעקוב אחריה ולדעת מתי בדיוק היא מגיעה ללקוח.

מה המחיר של שליחויות מהיום למחר ללקוחות של 100 חבילות בחודש?

סוג שליחות מהיום למחרמחיר סוג השליחות מהיום למחר
משקל החבילה עד 15 ק"ג החל מ-25 ש"ח
משקל החבילה עד 20 ק"ג החל מ-45 ש"ח
משקל החבילה עד 30 ק"ג החל מ- 55 ש"ח
בהתאמה אישית מחיר בהתאמה אישית
המחיר לא כולל מע"מ

המחיר של שליחויות מהיום למחר משתנה בין חברה לחברה. המטרה שלכם היא למצוא את החברה הזולה ביותר שתיתן לכם את השירותים אותם אתם מחפשים. גם העלויות עצמם תלויות בכל מיני משתנים. כשזה נוגע לשליחות שהיא מהיום למחר, המחיר ההתחלתי עומד על 35 שקלים בלבד. התנאים של המחיר הזה הם קודם כל, המחיר הזה מוצע לבעלי עסקים בלבד. דבר שני, המחיר הזה כפוף לכל שתרכשו חבילה של משלוחים. המחיר תמיד יהיה תלוי בזמינותו של השליח.

משקל החבילה לא יכול לעלות מעל 15 ק"ג והחבילה לא יכולה להישלח מעבר לקו הירוק ולאזור של אילת. המשלוחים יגיעו ליעדם עד השעה ארבע אחר הצהריים ועד כ-72 שעות מרגע שהמוצר נאסף. המחירים אינם כוללים מע"מ אז שימו לב שלמחיר חסרים פה 17 אחוזים. כמו כן יש גם אפשרות למשלוחים מהיום להיום ומשלוחי אקספרס. ככל שהמשלוח יהיה יותר בהול ויותר דחוף ויבוצע יותר מהר, כך המחיר שלו יהיה בהתאם ואתם תיאלצו לשלם הרבה. לכן, תמיד עדיף לבחון מספר אפשרויות, אתם אף פעם לא יודעים מה תמצאו ואיפה המחיר יהיה יותר טוב. תמיד תשקלו בכובד ראש את מה שאתם באמת באמת צריכים ולא את מה שאתם רוצים. כי לפעמים אפשר להתפשר על משלוח שיגיע לאחר יום ולא באופן מיידי.

שאלות נפוצות על שליחויות מהיום למחר בארץ

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות מהיום למחר בארץ. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות מהיום למחר בארץ משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות מהיום למחר בארץ לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות מהיום למחר בארץ שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם