מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » משלוח אקספרס – מה זה משלוח אקספרס ומה המחירים לשליחות אקספרס?

משלוח אקספרס – מה זה משלוח אקספרס ומה המחירים לשליחות אקספרס?

נערך לאחרונה בתאריך

כשאנחנו מדברים על משלוחים מסוג אקספרס אנחנו מדברים על שירות משלוחים שנעשה מהיום למחר או אפילו מהיום להיום. יתרה מזאת, ישנן חברת שליחויות שאפילו מבצעות את המשלוח תוך מספר שעות ספורות.

האזינו לכתבה

אז איך תדעו במי לבחור? אם אתם צריכים חברת שמבצעת משלוחי אקספרס בצורה מקצועית, עליכם לוודא שהחברה מספקת שירותים שנחשבים אמינים ומקצועיים.

חברות מקצועיות בדרך כלל יחזיקו מערך לוגיסטי נרחב שכולל קצת יותר מכמה אופנועים וקטנועים. אז אנחנו פה היום כדי לסבר את אוזניכם בכל מה שקשור לעולמם של משלוח אקספרס – מה זה משלוח אקספרס ומה המחירים לשליחות אקספרס? יש לכם בשביל מה להישאר ולקרוא.

משלוח אקספרס ומחירים למשלוחי אקספרס

איך בעצם מתבצע משלוח אקספרס?

אז בשביל לבצע משלוח אקספרס על כל סוגיו השונים, החברה צריכה לקבל את ההזמנה של השירות קודם כל. זה יקרה דרך אתר האינטרנט או דרך השירות הטלפוני. לאחר שחברת המשלוחים קיבלה את כל המידע שהיא זקוקה לו, היא תתאים את כלי התחבורה ואת השלי שהכי מתאימים למשימה. כלי התחבורה יותאם בעקבות המרחק שעליו להגיע עם השליח. כמו למשל במקרים שהמשלוח נעשה בתוך העיר, רוב הסיכויים שיותאם קטנוע או אופנוע לצורך משימה זו.

מה הם היתרונות במשלוח אקספרס ומתי נשתמש בו?

יתרונות רבים יש לביצוע של משלוח אקספרס. נניח ואתם בעלי עסקים אשר מעוניינים לשלוח מוצר מסוים ללקוח, איזה משלוח יציג אתכם בצורה הכי טובה והכי מקצועית שיש? כמובן, אקספרס! כך הלקוחות שלכם ידעו שיש להם על מי לסמוך וזה בעצם מה שיגרום לעסק שלכם להמשיך ולתפקד. נוסף על כך, משלוחי אקספרס יחסכו לכם זמן מאוד יקר שלא תמיד יהיה לכם אותו. את משלוחי האקספרס אפשר גם לבצע בעת מסירות משפטיות למשרדים של עורכי דין, וגם חנויות אינטרנטיות רבות משתמשות בשירות שכזה.

איזו סחורה מספקים במשלוח אקספרס?

קיימים עוד אנשים אשר משתמשים בשירותיו של משלוח אקספרס והם בדרך כלל יהיו בתי עסק אשר צריכים לספק סחורה באופן מידי. גם כאשר מדובר בחנויות מקוונות, נעשה שימוש במשלוחים מהירים, מכיוון שבמקרים רבים בעלי החנות המקוונת מתחייבים על משלוח עוד באותו היום והם צריכים לעמוד במילתם, אחרת ללקוח יש את הזכות לדרוש את כספו בחזרה ואפילו לבטל את ההזמנה.

אילו המקרים בהם שירותי השליחויות המהירים הם חיוניים ואפילו מכריעים בפעמים מסוימות. ישנם מקרים פחות הרי גורל בהם משתמשים בשירותים אלה. מטרות אישיות למשל, משלוח של מתנה למישהו קרוב בדיוק באותו יום שחל יום ההולדת שלו ולא בזמן אחר. עליכם לסדר מראש את כל עניין הבירוקרטיה, כלומר כאשר עליכם להעביר מסמכים מאוד חשובים בתאריך מאוד ספציפי, סדרו זאת מראש ואל תחכו לרגע האחרון. בשל התחרות הרבה, חברות המשלוחים צריכות להצדיק את עצמן כל הזמן.

למה הן הכי טובות, הכי מקצועיות והכי אמינות. לכן החברות משתדלות לספק את השירות הכי מהיר שהן יכולות תוך כדי שהן שומרות על הרמה, המקצועיות, אחריות וגם על עמידה בזמנים. זו הסיבה שחברת שליחויות תיחשב כטובה ביותר. אן השליחים יהיו בעלי כישורים, מה תהיה איכות השירות והאם השליחות תהיה מהירה והסחורה תגיעה בזמן שהובטח.

האם אפשר לבחור בחברה חדשה שתבצע משלוח אקספרס?

בחרתם להזמין משלוח אקספרס. למה לכם לבחור בחברה חובבנית שזה עתה קמה והיא בעלת אפס ניסיון בתחום? אם בחרתם לשלם על משלוח כזה מהיר כנראה שיש לכם סיבה טובה לכך. בחברה שזה עתה קמה כנראה שהמשלוח שלכם יתעכב, יאחר או אפילו לא יגיע ליעד שלו. כאשר חברת השליחויות מתעכבת, מאחרת או לא מגיעה, אתם אלה שתחטפו את הזעם מהלקוח ולא חברת השליחויות. ולכן אנו ממליצים לכם להשתמש בשירותיה של חברה וותיקה, מקצועית, אחת כזאת שיודעת מה היא עושה.

סוג שליחות אקספרס עלות שליחות אקספרס
משלוח אקספרס לחבילה קטנה בינעירוני (עד 5 קילו) החל מ- 25-80 ש"ח
משלוח אקספרס לחבילה גדולה בינעירוני (עד 25 קילו)החל מ -35-100 ש"ח
משלוח אקספרס לחבילה קטנה עירוני (עד 5 קילו)החל מ-60-120 ש"ח
משלוח אקספרס לחבילה קטנה עירוני (עד 25 קילו)החל מ -25-85 ש"ח
המחיר לא כולל מע"מ

מה זה משלוח אקספרס ומה המחירים לשליחות אקספרס שתיאלצו לשלם?

משלוח אקספרס הוא משלוח שנעשה בהתראה קצרה. שליחות מהסוג הזה לחבילה ששוקלת עד 100 קילוגרם יעלה לכם בין 100 ל-200 שקלים, זהו המחיר לשליחות עירונית. במקרים בהם תצטרכו משלוח מהיר לחבילה יותר קטנה שהיא עד 2 קילו אתם תשלמו בין 50 ל-100 שקלים. וזו התשובה לשאלה מה זה משלוח אקספרס ומה המחירים לשליחות אקספרס.

שאלות נפוצות על משלוח אקספרס

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על משלוח אקספרס. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של משלוח אקספרס משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של משלוח אקספרס לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר למשלוח אקספרס שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם