מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » משלוח גוביינא – מה זה שליחות גוביינא ומה המחיר?

משלוח גוביינא – מה זה שליחות גוביינא ומה המחיר?

נערך לאחרונה בתאריך

כמו שיחת הטלפון גוביינא שכולנו מכירים ונוצרים בזיכרוננו, כך גם קיים משלוח גוביינא. שליחות של גוביינא נותנת לבעלי העסקים את האפשרות לגבות את התשלום בצורה ישירה מהלקוח בזמן המעמד של קבלת המוצר שאותו הזמין ורכש בעצמו מחנות האינטרנט של העסק אותו הוא אוהב.

האזינו לכתבה

וכל זאת נעשה ללא שימוש בכרטיס אשראי, כלומר הלקוח משלם באמצעות מזומן או באמצעות צ'קים.

במעמד רכישתו של המוצר מסוכמים תנאי הגבייה. הגבייה תתבצע במעמד הזמנה של שליחות גוביינא וכן גם העברת הכספים לבעל העסק תתבצע בהתאם. המחאת גוביינא תישלח לבעל העסק או שתהיה הפקדה ישירה לחשבון שלו. אנחנו כאן כדי לדבר איתכם היום על משלוח גוביינא – מה זה שליחות גוביינא ולמי זה מתאים? אם אתם רוצים לדעת עוד בנושא כמונו, אתם יותר ממוזמנים להמשיך ולקרוא.

משלוחי גוביינא מה המחיר

מה זה משלוח גוביינא?

יש המון לא מעט עסקים שנותנים את השירות של משלוח גוביינא ללקוחות שלהם. שליחויות של גוביינא הן הדרך הכי נוחה שדרכה אפשר לספק את הסחורה לכל לקוח בלי שום צורך לגבות את התשלום מראש מהלקוח באמצעות כרטיס אשראי. יש המון אנשים שלא מחזיקים בכרטיסי אשראי ואפילו לא בצ'קים. לחילופין, יש המון אנשים שמעדיפים את השימוש בצ'קים, ויש גם כאלה שפשוט מעדיפים להשתמש במזומן. משלוח מסוג גוביינא נוצר בדיוק בשביל אנשים כאלה.

המשלוח הזה מאפשר להם להזמין מה שהם רוצים מהאינטרנט, בכמות שהם רוצים להזמין והם לא צריכים לשלם על זה מראש. יש חברות אשר מספקות לבתי העסק השונים את השירות הזה מתוך רצון אמיתי וכנה לספק שירותי לכל מי שלא מעוניין לשלם בכרטיס אשראי. האפשרות הזו נותנת לבעלי העסקים את האופציה לשלוח את המוצרים שלהם לכל מי שמעוניין לשלם בצ'ק או במזומן ובכך בעצם הם מגדילים את קהל הלקוחות שלהם.

טבלת מחירים משלוח גוביינא

כמות משלוחי גוביינא בחודשמחיר שליחות גוביינא
החל מ-100 משלוחי גוביינא בחודשהחל מ-45 ש"ח לשליחות גוביינא
החל מ-200 משלוחי גוביינא בחודשהחל מ-40 ש"ח לשליחות גוביינא
החל מ-500 משלוחי גוביינא בחודשהחל מ-35 ש"ח לשליחות גוביינא
מעל 500 משלוחי גוביינא בחודשהחל מ-32 ש"ח לשליחות גוביינא
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

מה שונה בין משלוח גוביינא לבין משלוח רגיל?

ההבדל העיקרי בין משלוח גוביינא לבין משלוח רגיל שבראשון לא משלמים עם כרטיס אשראי ובשני כן. משלוח מסוג גוביינא נותן ללקוח אשר שולח את החבילה את האפשרות לגבות את הכסף שמגיע לו רק במעמד מסירת החבילה. את סכום הכסף, הנמען יעביר לשולח כאשר הוא יקבל את החבילה באמצעות צ'ק או מזומן. ללא שימוש במשולח גוביינא, התשלום יתבצע עוד לפני שליחת החבילה והוא ייעשה באמצעות כרטיס אשראי בלבד. השיטה הזו נוחה לבעלי העסקים, מכיוון שהיתרון המשמעותי ביותר של משלוחי גוביינא הוא זה שנותן ללקוחות את האפשרות לשלם להם בעוד ערוץ מלבד כרטיסי האשראי, כך גם בעצם המכירות עולות ולקוחות חדשים נכנסים.

מה זה שליחות גוביינא ולמי זה מתאים?

יש הרבה חברות שילוח שלא מוכנות להשתמש בשירותי הגוביינא וזאת למרות הבקשות החוזרות מבעלי העסקים השונים. הן אינן רוצות להיכנס לעולם הגוביינא, מכיוון שהוא מצריך התעסקות רבה ובכך נוצר נתח רחב מהשוק שלא יכול להשתמש בשירותי המשלוח. הרבה מאוד אנשים לא רשאים או לא מעוניינים להחזיק בכרטיס אשראי ובכך נמנעת מהם האופציה להזמין באינטרנט מוצרים.

עליכם להבין כי אם תכניסו לעסק שלכם שירותי גוביינא, אתם תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את מעגל הלקוחות שלכם ולהתרחב לעוד סקטור של אנשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאליים. שליחות גוביינא מתאימה לכל בעל עסק שרק ירצה להרחיב את מעגל הלקוחות ורק ירצה שהעסק שלו יתרחב. וזהו בעצם התשובה לשאלה מה זה שליחות גוביינא ולמי זה מתאים?

מה צריך לדעת על משלוח גוביינא?

מה שאתם צריכים לדעת על משלוח גוביינא הוא שמשלוח מהסוג הזה יאפשר לכל אדם שהוא בעל עסק לגבות את הכסף בצורה ישרה מהלקוחות שלו במעמד של קבלת הסחורה. מי שמבצע את הגבייה הוא השליח והוא מבצע אותה בצורה הכי מקצועית והכי אמינה שרק אפשר.

עוד דבר שיכול מאוד לשפר  את חווית הקנייה של הלקוח. אנו מדברים כאן על שירות שהוא חשוב ומשמעותי גם עבור הלקוחות שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי מסיבות כאלה ואחרות וגם עבור לא מעט אנשים, אשר חוששים להזמין מוצרים דרך אתרי האינטרנט. יש הרבה תחושות של חוסר ביטחון בכל מה שנוגע להזמנות אונליין, מהסיבה כי לא כל אחד יכול להרגיש בנוח כשהוא צריך למסור את פרטי האשראי שלו.

שאלות נפוצות על משלוח גוביינא

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על משלוח גוביינא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של משלוח גוביינא משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של משלוח גוביינא לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר למשלוח גוביינא שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם