מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים במרכז » חברת שליחויות בגבעתיים – משלוחים בגבעתיים

חברת שליחויות בגבעתיים – משלוחים בגבעתיים

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בגבעתיים

כמות שליחויות בגבעתיים לחודש מחיר שליחויות בגבעתיים לחבילה
עד 100 שליחויות בגבעתייםהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בגבעתייםהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בגבעתייםהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בגבעתייםהחל מ-22 ש"ח לחבילה

במידה ואתם עוסקים במסחר אלקטרוני, יהיה לכם אולי קשה לדמיין מודל שלא מחייב שירותי חברת שליחויות בגבעתיים מעולים, בשביל לספק מוצרים ללקוחות בזמן שנקבע מלכתחילה. אין זה משנה איזה סוג מוצרים בדיוק אתם רוצים לשלוח, אף במידה וזה בקנה מידה מקומי, בגבעתיים, או בסביבה שלה, הפתרון הכי נכון בשבילכם, סביר להניח, הוא שירותי משלוחים בגבעתיים פנומנליים.

האזינו לכתבה

נכון, יש חברות שמעדיפות להחזיק צי של רכבי משלוחים בגבעתיים של עצמן, ברם, עלויות הדלק, המסים וכל הוצאה נלווית פשוט יותר מדי מעמיסות על עסקים קטנים. במידה ותיהנו מקריאה רציפה של המאמר הזה, תגלו כי שירות של חברת שליחויות בגבעתיים מקצועי ומהיר, מייתר אתכם מלדאוג לגבי כל הנ"ל, ועדיין להבטיח קבלת משלוחים בגבעתיים מעולים ללקוחות שלכם.

חברת שליחויות בגבעתיים

האם יש הבדלים בין שירותי הדואר המסורתי לבין שירותי חברת שליחויות בגבעתיים?

הגורם הכי מכריע, אשר מבדיל בין חברת שליחויות בגבעתיים פרטית לבין שירותי המשלוחים בדואר הוא אמינות. לא קיים כל עוררין על כך כי חברת שליחויות בגבעתיים שחברות פרטית אמינה יותר בהשוואה לשירותי דואר מסורתיים, פשוט מכיוון שהיא נוטלת אחריות מלאה על המשלוחים שלכם, מאיסוף מפתח הבית ועד למשלוח למקום ספציפי. ואלו הם היתרונות של שירותי חברת שליחויות בגבעתיים על פני שירותי הדואר הרגילים:

  1. מתקן מעקב מתקדם – כמעט כל חברות השליחויות בגבעתיים הפרטיות יספקו לכם מספר מעקב, על מנת שתוכלו לדעת את מצב המשלוחים בכל רגע נתון. במציאות העכשווית חברת שליחויות בגבעתיים מקדימה להתקין ברכבי המשלוחים אף מערכת מעקב GPS, כזאת שמסייעת לה לגלות את המיקום המדויק של רכב מסוים.

  2. קל ונוח – כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לשלוח מוצרים לכל פינה בגבעתיים, הוא פשוט להתקשר עם חברת שליחויות בגבעתיים. החברה לא רק אוספת את המשלוח מהמקום הרצוי, כי אם היא אף מייצרת סידורי אריזה, טעינה ופריקה. שלא כמו שירותי הדואר הטיפוסי, אינכם צריכים לבקר בשום משרד פיסית, כדי להזמין את המשלוחים שלכם. כמו כן, אתם יכולים להזמין את משלוח החבילות שלך ברשת האינטרנט ולקבל את מספר המעקב באופן מידי.

  3. משלוחים ביום הבא – לחברת משלוחים בגבעתיים מובילה יש אסוציאציות עם כמה ארגוני שילוח בכל רחבי גבעתיים אשר מייעלת את עבודתה. המשלוחים שלכם יישלחו למחרת לכל פינה במרחבי גבעתיים בלי כל תקלה. בנוסף לכך, אתם אפילו לא צריכים לדאוג לגבי משלוחים בגבעתיים בחגים או בסופי שבוע, שכן חברת שליחויות בגבעתיים פרטית עובדת שלוש מאות שישים וחמישה ימים בשנה, ומציעה לכם את השירותים הטובים ביותר. אם אתם משתמשים בשירות דואר, אתם לא יכולים לאלץ אותו לספק את המוצרים או החבילות שלכם בסופי שבוע או בכל חג אחר.

בנוסף לכל זה, כל השירותים הללו מוצעים במחירים תחרותיים במיוחד. התחרות המוגברת בין חברות משלוחים בגבעתיים פרטיות להציע את השירותים הטובים ביותר שיפרה את הביצועים הכוללים של הענף.

במה מצטיינת חברת משלוחים בגבעתיים?

הו, יש פשוט המון תחומים שבהם מצטיינת חברת משלוחים בגבעתיים, והנה כמה מהם –

  1. גמישות השירותים – צריכים להתאים את החוזה ולשנות קצת את השותפות? משלוחים בגבעתיים טובים יוודאו שזה לא יטריד אתכם ויתאים את עצמו לחברה שלכם. לעתים האסטרטגיות העסקיות משתנות ואתם לא רוצים ששירות המשלוחים שלכם יעצור אתכם ואת הלקוחות שלכם שיתאכזבו. שירות משלוחים בגבעתיים טוב יוכל בקלות לעמוד בכל הדרישות שלכם, שנמצאות במסגרת ההתחייבויות שלכם.

  2. מהירות משלוחים בגבעתיים – ברור מאליו כי מהירות חשובה מאוד בהקשר הזה, ותרצו להעסיק צוות של שליחים שיודע מה הוא עושה בעודו מטפל במשלוחים המקומיים שלכם. עבור המון עסקים, הזמן חשוב למדי, בעוד הם לא יכולים להרשות לעצמם לחכות, אז לשלם אפילו קצת יותר כדי להבטיח משלוח אקספרס שווה את זה בראייה קדימה. בעוד שבוחנים כל מיני אפשרויות, תראו מהו זמן האספקה ​​הממוצע של כל חברת משלוחים בגבעתיים. אם היא יכולה להבטיח משלוח מקומי תוך יום או שלושה ימים למשל, אז אין לה בהחלט מתחרים. ברם, חברות משלוחים בגבעתיים מציעות לפעמים תכניות שונות ואפשרויות אקספרס, אז תבררו מה מתאים לכם ביותר.

  3. ניסיון בתעשייה – שירותי משלוחים בגבעתיים דורשים שנים של ניסיון בתעשייה, משמע – שיש להם ניסיון רב בענף שיוכלו לספק לכם ערבות לאספקה ​​בטוחה ומהירה. בטח, הם עשויים לגבות ממכם קצת יותר, אך האם זה שווה לאכזב את הלקוחות שלכם אחרת? לא באמת. עליכם לוודא שלחברה של משלוחים בגבעתיים, שאתם מתעתדים לעבוד אתה, יש רשת מבוססת של שותפים שתאפשר לה לספק לכם את מיטב השירותים.

  4. אילו אזורים מכסה השליח – חברות מסוימות מתמחות במשלוחים מקומיים, אחרות ביעדים מסוימים ברחבי המדינה. ברם, אם אתם מתכננים משלוחים בגבעתיים עסקיים לשלוח ללקוחות שלכם, עליכם למצוא אפשרות שליחים שיכולות להבטיח את המעמד הגבוה ביותר, לא משנה לאן אתם שולחים את המשלוחים. כדאי לבחור אפשרות לשירות משלוחים בגבעתיים שיכול לטפל אף בחבילות המקומיות שלכם והן מחוץ לגבעתיים. בקונסטלציה הזאת, תהיה הרבה פחות טרחה בכל הנוגע למשלוחים שלכם באופן קבוע.

  5. בין אם אכפת לה או לא – אוקיי, מה שאנחנו מתכוונים זה אם חברת שליחויות בגבעתיים מטפלת היטב במשלוחים שלכם. ברור, לרוב כל החברות משלוחים בגבעתיים יאמרו שהן מטפלות היטב במשלוחים שלכם, אך לגבי כמה מהן זה נכון? אם העסק שלכם מתמחה במוצרים שבירים, אתם תעריכו יותר טיפול טוב מעל לכל דבר אחר. בכל זמן נתון יש מצבים של שליחים שזורקים ארגזים, מעבירים את המוצרים בשינויי רכב מרובים כדי לחסוך בעלויות, כשהתוצאה היא פריט שבור שנמסר ללקוח. לגרום ללקוחות שלכם לכעוס על השירות שלכם, הוא אף פעם לא אסטרטגיה עסקית מומלצת, אז עדיף לבחור חברת משלוחים בגבעתיים שלוקחת את הטיפול במשלוחים ברצינות רבה. תבדקו גם כמה ביקורות מאנשים, זה יכול להיות יוצר ההבדל בשבילכם.

  6. שירותים נוספים – חלק מהשליחים מציעים משלוחים בגבעתיים פשוטים מא' ל- ב' וזהו, בעוד שחלק מחברות משלוחים בגבעתיים יכולות לדאוג ליותר מזה. זה עשוי לכלול אריזת הפריטים שלכם, תיוג שלהם, טיפול במחסן שלכם, וכיוצא בזה. אם אתם מחפשים אפשרות של הכל באחד, תקפידו פשוט לבדוק את החברות שיכולות להציע זאת.

שאלות נפוצות על שליחויות בגבעתיים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בגבעתיים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בגבעתיים משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בגבעתיים לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בגבעתיים שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם