מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים

משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים

נערך לאחרונה בתאריך

בתור בעלי עסק, בעוד אתם רוצים לשכור את שירותיה של חברה למשלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות, אל לכם להקל ראש בהיבט זה.

האזינו לכתבה

כחברה, אתם חייבים להרגיש נוח לשלוח את מבטחכם בחברת משלוחים, על מנת שתאסוף ושתספק את המוצרים שלכם בזמן שנקבע מבעוד מועד ובמצב אופטימלי.

זה לא ממש קל כמו שזה נשמע, משום שיש המון חברות של משלוחים והתחרות ממש רבה ביניהן. ומכיוון שנושא התמחור הוא בעל חשיבות עליונה לבעלי עסקים במציאות העכשווית, נדון במאמר זה בהקשר של משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים, כדאי שתמשיכו לקרוא, יש בהחלט למה לצפות.

האם משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים באופן כללי, בהתייחסות לכל קטגוריה?

חברות אשר מספקות משלוח של חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות ניכרות ביכולת של מתן שירות הרבה יותר אישי, בעודן לרוב מספקות שירות באופן אישי, הרבה יותר מחברה לשליחויות גדולה. מכיוון שיש לה צוותי שליחים מצומצמים יותר, הם בוודאי ישכילו להכיר את החברה שלכם, בעודם יכולים להציע לכם שירות שליחויות מותאם באופן אישי. וכעת נעבור למענה על השאלה – האם משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים מתייחס לכל קטגוריה בנפרד? ובכן, ממש כן.

ועל כן נציג בפניכם את האפיון הראשון של העלויות והמחירים, בסדר הבא:

  • כאשר סוג המשלוח מתאפיין במשלוח מהיום למחר, כי אז העלות והמחיר מתחילים ב- 49.90 ₪, בממוצע, בעוד מדובר על חבילה קטנה של עד עשרים וחמישה קילוגרם, פנים ארצית.

  • כאשר סוג המשלוח מתאפיין במשלוח מהיום להיום, כי אז העלות והמחיר מתחילים ב- 89.90 ₪, בממוצע, בעוד מדובר על חבילה קטנה של עד עשרים וחמישה קילוגרם, פנים ארצית.

  • כאשר סוג המשלוח מתאפיין במשלוח מעכשיו לעכשיו, כי אז העלות והמחיר מתחילים ב- 149.90 ₪, בממוצע, בעוד מדובר על חבילה קטנה של עד עשרים וחמישה קילוגרם, פנים ארצית.

  • כאשר סוג המשלוח מתאפיין במשלוח מותאם באופן אישי, כי אז העלות והמחיר יותאמו באופן אישי, בעוד מדובר על חבילה קטנה, מקומות חריגים, שעות שלא במסגרת שעות העבודה הקונבנציונליות.

מחירון משלוחים לחבילות קטנות בטבלה

סוג משלוח לחבילה קטנהעלות שליחות חבילה קטנה
משלוח חבילה קטנה מעכשיו לעכשיוהחל מ-149.9 ש"ח
משלוח חבילה קטנה מהיום להיוםהחל מ-89.9 ש"ח
משלוח חבילה קטנה מהיום למחרהחל מ-49.9 ש"ח
משלוח חבילה קטנה מותאם באופן אישיצור איתנו קשר

האם משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים של שליחות משפטית?

ככל שצוות חברת המשלוחים יותר קטן, באופן הזה גדלים הסיכויים שתוכלו להכיר את כולם. יש להניח שיתייחסו להתאמה אישית ביתר רצינות, ככל שתזמינו יותר, באופן הזה חברת המשלוחים יכולה להתייחס למשלוחים הקבועים שלכם ברמה האישית, מה כשלעצמו נחשב לממש מצוין בייחוד באם אתם זקוקים למשלוח בשנייה האחרונה, יש להניח שבקשתכם תתקבל ברצון. ונדון כעת בנושא של משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים של שליחויות משפטיות:

  • משלוח עד למאה קילומטרים, שכולל שליחות לרשם החברות, לבית המשפט, או לחלופין לרישום מקרקעין, וכיוצא בזאת, בממוצע, העלות והמחיר מתחילים מ- 379.90 ₪.

  • באם אתם רוצים שתתבצע מסירה משפטית באופן אישי, על פי שלוש הגעות שמחויבות בהתאם לחוק, העלות והמחיר בממוצע מתחילים ב- 449.90 ₪.

לפי איזה פרמטרים בדיוק נקבע משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים?

לחברה שמבצעת שליחויות קטנות יכולה להיות אף יכולת יותר גמישה למולכם, הדבר נובע מהעובדה שלאורה היא לא קשורה לתהליכים נוקשים שמונעים ממכם להיות קשורים לשירות אחד שמתאים לכל בעלי העסקים. לחברת שליחויות שכזאת יש גם פחות סיכויים להחזיק מוקד טלפוני, מה שבהכרח מאפשר לכם לדבר עם קול ידידותי ומוכר, שמכיר ומבין אתכם ואת החברה שלכם. וכעת, נעבור לדון בפרמטרים שלפיהם בדיוק נקבע משלוח חבילות קטנות בארץ ושליחויות קטנות עלויות ומחירים, בעוד יש שלושה פרמטרים מובילים, כדלקמן:

  • סוגי המשלוחים – כאשר ברור מאליו שאם אתם צריכים משלוח דחוף מאוד, אף המחיר יהיה יותר גבוה בהתאמה. ומה זה בדיוק משלוח דחוף? אז יופי ששאלתם. ובכן, אפשר להכניס בקטגוריה הזאת משלוח דחוף מעכשיו לעכשיו, מהיום להיום. ויש גם משלוחים שדחופים פחות, כמו לדוגמה – משלוח מהיום למחר, או משלוח מדלת אל דלת. באופן מובהק נבהיר בזאת כי מחיר ועלות חבילה שהיא לא ממש קטנה תעלה הרבה יותר, לעומת חבילה יותר קטנה שתתומחר הרבה פחות.

    בנוסף לכך, יש מקום של כבוד לחשיבות המשלוח, בעוד יש בו סחורה שבירה או חשובה מאוד, שמחייבת שמירה באופן קפדני, כך גם העלות והמחיר יאמירו, בפרט בשל הצורך להשגיח בשבע עיניים על חבילות שכאלו. כמו כן, יש חשיבות לסוג של הרכב, אשר בו ינהג השליח. באם עסקינן אודות חבילה קטנה, ניתן להעביר אותה אפילו על ידי אופנוע; בעוד שאם מדובר אודות חבילה גדולה, השליח יזדקק לרכב הרבה יותר גדול, או מסחרי.

  • הפרמטר השני שקובע את התמחור של המשלוח הוא הסוג של החבילה, בעוד קיימים שלושה סוגים של חבילות – חבילה קטנה יכולה לכלול קלסר או גם לפטופ. חבילה בינונית עשויה לכלול כל מיני מוצרים בגודל בינוני, כמו גם ביגוד; ואילו חבילה גדולה עשויה לכלול מחשב נייד או כלי נגינה גדול, וכיוצא בזה.

  • הפרמטר השלישי שיקבע את המחירים או את העלויות של המשלוחים הינו המרחק. יש להבדיל בין משלוח מעיר מסוימת לעיר אחרת, לבין משלוח באותה העיר, בעוד מרחק שבין הערים שעולה על עשרה קילומטרים יובא בחשבון בתמחור המשלוח, כמובן.

שאלות נפוצות על משלוח חבילות קטנות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על משלוח חבילות קטנות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של משלוח חבילות קטנות משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של משלוח חבילות קטנות לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר למשלוח חבילות קטנות שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם