מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » שליחות משפטית – מסירה משפטית – מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין

שליחות משפטית – מסירה משפטית – מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין

נערך לאחרונה בתאריך

באופן כללי, שליחות משפטית צריכה להיות מבוצעת בשיא המקצועיות וממש לאלתר, בעוד יש לבחור חברת שליחויות שתהיה מכבדת ואף ייצוגית, בשל חשיבות העניין.

האזינו לכתבה

ניתן לומר בוודאות, כי חברת השליחויות מציגה את הפנים שלכם בעודה מוסרת את המשלוח שלכם, בייחוד כשדנים על שליחות לעורכי דין או לבית המשפט. כיום, ממש אין כל חשיבות באיזה אזור גיאוגרפי אתם ממוקמים בארץ, כי מרבית החברות שמספקות מסירה משפטית ישמחו לספק לכם את השירות הנ"ל.

מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין מהווים סוג של שליחות שנושא בחובו חשיבות עליונה, והוא מאוד שכיח בהיבט של שליחויות משפטיות. לכל דבר ועניין מדובר אודות סוג שירות מאוד שכיח בתחום של מסירה משפטית. זהו תחום מיוחד ביותר, בעקבות הצורך הכול כך נדיר להפגין עמידה בתנאים מסוימים והרבה מקצועיות. אנחנו מפצירים בכם לקרוא מראשית דברינו ועד לתומם, וכך תדלו ערב רב של מידע בתחום זה, כי "ידע זה כוח".

מה הינה למעשה שליחות משפטית?

ניתן לומר בוודאות, כי למעשה שליחות משפטית מתבטאת בכך שחברת המשלוחים אוספת ממכם את החומר שאותו אתם מעוניינים לשלוח, תוך כדי ביצוע של השליחות בצורה הכי מהימנה, מהירה או בטיחותית. משום שהתחרות בין חברות המשלוחים כל כך עצומה, כדאי שתבצעו סקר שוק והשוואת מחירים, וכך תוכלו להוזיל עלויות של משלוח. ניתן לשדרג את השירות של שליחות משפטית על ידי הוספה של מנעד רב של תחומים, לפי הבחירה האישית שלכם, כמו למשל – התזמון של השליחות המשפטית, או לחלופין לבקש משלוח משפטי יותר מהיר.

קהל היעד של השליחות המשפטית הוא בדרך כלל רשויות עירוניות או מדיניות, משרדי עורכי דין, משרדי הוצאה לפועל, כמו גם משרדי רואי חשבון, וכיוצא בזה. יש חברות משלוחים בעניין משפטי שמתמחות באופן מובהק בכל מיני סוגים של שליחויות בהיבט הנ"ל, כדוגמת – ביצוע מסירה משפטית, איסוף של מסמכים משפטיים, או פתיחה של תיקים משפטיים, וכיוצא בכך. באופן כללי, מרבית חברות השליחויות בענייני משפט יעניקו לכם התייחסות באופן פרטי ואף ייעודי, כדי לספק לכם ביטחון תעשייתי, ואף שקט נפשי, במשך כל תהליך השליחות המשפטית, מתוך הרצון להעצים והן לשפר את שירות הלקוחות שלהן באופן ניכר.

כיצד מבצעים מסירה משפטית?

ברמה הכללית, מבצעים מסירה משפטית על פי המרחק הנדרש של המסירה המשפטית, מתוך התייחסות לסוג של החבילה וכן מתוך התייחסות לכתובת שחייבים להגיע אליה. שמא עורכי הדין חייבים למסור חבילה בענייני משפט לבית המשפט, ללקוחות או לקולגות שלהם, ועל כן יש לבחור חברת משלוחים שממש מתמחה במסירה משפטית, לכל דבר ועניין. מן הסתם, החברה שמספקת מסירה משפטית אמורה להתאים את סוג הרכב ואף את השליח לסוג של המסירה המשפטית. במידה ונדרשת שליחות יותר ייצוגית, כי אז חברת המשלוחים תוודא את זה מבעוד מועד ותפעל בהתאם לכך.

שליחויות משפטיות – טבלת מחירים למסירה משפטית

סוג השליחות המשפטיתעלות השליחות המשפטית
שליחות משפטית לחבילות קטנות (עד 25 ק"ג)49-349 ש"ח
שליחות משפטית לחבילות גדולות (מעל 25 ק"ג)99-499 ש"ח
מסירה משפטית לאדם באופן אישי (עד 3 הגעות)החל מ-399 ש"ח

מדוע מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין כל כך נפוצות כיום?

ישנן כל מיני סיבות שבעקבותיהן מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין כל כך נפוצות כיום, והנה חלק מהן –

  • הצורך במסירה ובשליחות משפטית לעורכי דין לגמרי באופן אישי – מדובר על מסירה לחלוטין אישית, והתמחור שלה ממש משתלם. מרבית חברות המשלוחים אשר מתמחות בתחום זה נוהגות לספק מסירה ושליחות משפטית בכל זמן נתון ובשיא המקצועיות.

  • יש ויש. כל מיני חברות של מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין נוהגות לתמחר את השירותים שלהן כראות עיניהם, בעוד התמחור של שליחויות ושל מסירות שכאלו באופן טבעי נחשב ליותר יקר באופן יחסי. אבל עדיין אפשר למצוא חברות שליחויות שמומחיות לתחום של מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין שממש הוגנות בתג המחיר שלהן, ומקפידות על תמחור אטרקטיבי למדי.

  • תזמון אופטימלי – מרבית החברות של מסירות ושליחויות משפטיות לעורכי דין מתזמנות את ביצוע המסירות והשליחויות הללו בראייה עקבית ובלי שינויים. הדבר בהכרח יוצר סנכרון בצורה קבועה וידועה מלכתחילה, הן למקבל השליחות המשפטית, והן למוסר שלה.

מה כל כך מייחד שליחות משפטית?

מה שכל כך מייחד שליחות משפטית לעורכי דין, נובע מעצם ההגדרה שלה, שזה הוא שירות של שליחויות משפטיות, שלהבדיל אלפי הבדלות משירותי דואר ישראל, הרבה יותר מדויק ומכוון מטרה, עם רמת ביצוע גבוהה ביותר. משום שעסקינן אודות שליחות משפטית יש חשיבות להעברה של החומר בצורה אישית שלכם, שתהיה חפה מכל טעויות, גם בזמנים וגם בכתובת של מקבל השליחות המשפטית. תחום המשפטים מתאפיין בצרכים מיוחדים, בעוד אפשר לחלק את השליחות המשפטית לעורכי הדין לכמה תחומים, כמו אלו למשל –

  • מסירה משפטית – היא מחויבת המציאות להגיע לנמען שלוש פעמים, על פי הדרישות של החוק במדינת ישראל.

  • העברה של מסמכים אל בית המשפט – כמו למשל – גופי ממשלה גדולים, פתיחת תיק, מס הכנסה, הגשה של חומר משפטי, המוסד לביטוח לאומי, רישום חברה, החתמת טפסים או מסמכים של ההוצאה לפועל, וכיוצא בכך.

  • שירות של משלוח משפטי לאלתר – את השירות הזה מבצעות אך ורק חברות משלוחים מהירות למדי, באופן לא צפוי מהיום להיום, תוך כדי התכתבות מוצלחת עם לוחות זמנים קשיחים והן מחייבים לביצוע השליחות המשפטית.

שאלות נפוצות על שליחות ומסירה משפטית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחות ומסירה משפטית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחות ומסירה משפטית משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחות ומסירה משפטית לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחות ומסירה משפטית שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם