מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » משלוחים תוך 24 שעות – מה זה המחיר לשליחות 24 שעות?

משלוחים תוך 24 שעות – מה זה המחיר לשליחות 24 שעות?

נערך לאחרונה בתאריך

דואר ישראל הוא השירות הכי בסיסי שניתן במדינת ישראל. אך בשירות הזה קיימים אינספור של חסרונות שיכולים להיות משמעותיים מדי. אחד מהם הוא אם פתאום תהיה שביתה, או שאין מספיק סניפים ובעקבות כך אין אפשרות לבצע משלוחים מכל סוג שהוא, בטח לא כאלה שהם בהתראה קצרה.

האזינו לכתבה

לכן קמו חברות משלוחים שהן פרטיות. קיימות הרבה חברות של שליחויות לעסקים והן עובדות בשגרה עם בעלי עסקים, עם משרדים, עם חנויות וגם עם מפעלים. בעקבות הדרישות הגבוהות שקיימות היום למשלוחים, ניתן למצוא גם שירות של 24 שעות. היום אנחנו נדבר על משלוחים תוך 24 שעות – מה המחיר לשליחות 24 שעות. הסתקרנתם? גם אנחנו. בואו נתחיל.

משלוחים תוך 24 שעות ומחירים

האם יש מעקב אחר משלוחים תוך 24 שעות?

כשאתם עובדים מול חברה של שליחויות, עליכם לוודא שלמנהלים בחברה תהיה קיימת האפשרות לוודא בכל רגע נתון מהו מיקומו המדויק של השליח, כך שהם יוכלו לקבל מידע בצורה שוטפת ויוכלו לדעת בדיוק מתי המשלוח יגיע ליעדו. אז אם יש מעקב אחר משולחים תוך 24 שעות זה תלוי בחברה עצמה. זה לא משהו שהוא מוגדר מראש. גם המחיר מהווה קריטריון לא פחות חשוב בפונקציית המעקב. קחו בחשבון שבמידה וחברת השליחויות מספקת אפשרות מעקב, היא יכולה לגבות על כך יותר כסף. 

האם יש טיפים בבחירה של חברת משלוחים תוך 24 שעות?

אם יש לכם חבילה שאתם צריכים לשלוח באמצע הלילה, כדאי לכם לבחור בחברת משלוחים תוך 24 שעות ביממה. כמובן שאם המשלוח שלכם דחוף והוא מבוצע בין שני ערים, כך המחיר יהיה בהתאם למרחק, זמן ההגעה ושעת ההגעה. כמו כן, תוודאו כי החברה מתחייבת לכם בביטוח במקרה שהחבילה נאבדת. תבררו מה הם תחומי האחריות של החברה. עוד נקודה מאוד חשובה, תבדקו שהחברה מולה אתם רוצים לעבוד, חתומה על הזמנים בהם השליח מספק את הסחורה בהתאם לזמנים שנקבעו.

לכל חברת שליחויות יש את דרכי הביצוע שלה, ולכן אם זה נראה לכם לא כל-כך הגיוני תזכרו שמאחורה עומד מערך שלם של לוגיסטיקה ותכנון. לסיכום, אם תמצאו חברת שליחויות שהיא מאוד ותיקה אם לא הכי ותיקה, כך המערך הלוגיסטי שלה יהיה יותר רחב ויותר אמין מה שייתן לכם שקט נפשי לגבי המשלוח שלכם.

איך בוחרים משלוחים תוך 24 שעות?

משלוחים תוך 24 שעות בוחרים רק דרך חברות שליחויות וותיקות. ככה תהיו בטוחים שאתם מקבלים גם שם טוב וגם מוניטין טוב בשוק. שימו לב שאתם בוחרים חברת שליחויות אשר יש ברשותה מערך לוגיסטי רחב של קטנועים או רכבים, שיש לה שליחים מקצועיים וזריזים, כך שגם במקרה ויש המון פקקים, הם יכולים לנצל את בקיאותם ומיומנותם בקטנוע ובעיר, ועדיין להגיע ליעדם בזמן שהוקצב להם.

החברה בה אתם בוחרים צריכה להיות ידועה בשירות הטוב שהיא נותנת ללקוחות שלה כמו גם במחירים שלה. אם זו חברה שיש לה שירות מענה מהיר ומקצועי, בכלל הרווחתם. ולסיכום, אתם צריכים חברה אשר מציעה הרבה סוגים של שליחויות. שליחויות לעורכי דין, לחנויות, למפעלים, לשליחות עירונית ובינעירונית, שליחויות דחופות ועוד.

מה המחיר לשליחות 24 שעות?

סוג השליחות 24 שעות מחיר סוג השליחות 24 שעות
משלוח תוך 24 שעות (לחבילה עד 5 קילו)החל מ-29 ש"ח
משלוח תוך 24 שעות (לחבילה עד 10 קילו)החל מ-39 ש"ח
משלוח תוך 24 שעות (לחבילה עד 20 קילו)החל מ-49 ש"ח
משלוח תוך 24 שעות (לחבילה עד 25 קילו ומעלה )החל מ-60 ש"ח
המחיר לא כולל מע"מ

מה המחיר לשליחות 24 שעות? קודם נזכיר כי שליחות 24 שעות היא שליחות שיכולה להתבצע מהיום למחר או מהיום להיום. כל המחירים תלויים בתנאים מסוימים. שליחות מהיום למחר מתחילה את מחירה ב-35 שקלים בלבד. המחיר הזה יהיה מותנה באם השליח זמין או שלא, משקל החבילה לא יכול להיות מעל 15 ק"ג. אזורי החלוקה לא יעברו את הקו הירוק ולא יגיעו לאילת. שליחויות שיעשו מהיום להיום יעלו לכם בתור התחלה 80 שקלים בלבד וגם זה בתנאים מסוימים. כאן החבילה לא תהיה יותר מ-20 ק"ג. גם כאן זה אותם אזורי חלוקה.

בשני המקרים המשלוחים יגיעו אל יעדם עד השעה ארבע אחר הצהריים. כמו כן, בשני המקרים, המשלוחים אשר התקבלו לאחר השעה 12 בצהריים יגיעו ליעדם רק ביום שאחרי. שימו לב שכל המחירים לא כוללים בתוכם מע"מ ולכן סביר להניח שיהיו קצת יותר יקרים. יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים משהו כל-כך משמעותי, לכן אל תקלו ראש בסקר שעליכם לעשות. אל תקלו ראש במה שאתם צריכים לעסק שלכם. זה אומנם לא חיים ומוות אבל זה כן משהו שיכול להשפיע על איך העסק שלכם מתנהל ומצטייר בעיני הלקוח.

שאלות נפוצות על משלוחים תוך 24 שעות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על משלוחים תוך 24 שעות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של משלוחים תוך 24 שעות משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של משלוחים תוך 24 שעות לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר למשלוחים תוך 24 שעות שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם