מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » איך לתחזק את רכב השליחויות שלכם?

איך לתחזק את רכב השליחויות שלכם?

נערך לאחרונה בתאריך

יש לכם רכב שליחויות? חשוב מאוד לדעת כיצד לתחזק אותו כדי שתוכלו לעבוד בלי הפסקה. הרי ברגע שיתחילו להיווצר בעיות עם הרכב, מן הסתם גם לא תהיה לכם עבודה. יש כמה פעולות שיאפשרו לכם להבטיח כי הרכב יחזיק מעמד זמן רב. כל ביקור במוסך או כל טיפול לא מתוכנן עשוי להכניס אתכם לבעיות מול הלקוחות. בלי קשר תמיד מומלץ להחזיק רכב נוסף שיהיה גיבוי לרכב השליחויות שאיתו תעבדו בדרך כלל. אף אחד לא באמת יודע מה עלול לקרות בעתיד או איך בדיוק יתפתחו הדברים. כמובן שהתחזוקה הטובה תגרום לכך שלא תמצאו את עצמכם מוציאים הוצאות גבוהות מהרצוי. גם ככה אחזקת הרכב היא לא דבר של מה בכך מבחינת העלויות.

איך לתחזק את רכב השליחויות שלכם

חשוב לנקות את הרכב מבפנים ומבחוץ

התחזוקה של הרכב מתחילה מכך שיהיה עליכם לנקות את הרכב פעם אחת בשבוע גם מבפנים וגם מבחוץ. ברגע שהרכב יהיה נקי ומבריק, יהיה לכם כיף לעבוד איתו לאורך זמן רב. בו בזמן זה שאתם שומרים עליו נקי ימנע מהלכלוך לגרום לבעיות שלא בהכרח לקחתם אותן בחשבון. אל תחשבו כי הניקיון של הרכב נוגע רק לנראות החיצונית שלו. הניקיון של הרכב ירחיק המון בעיות שעשויות להכניס אתכם לצרות בעתיד.

בדיקה מקיפה של מצב הצמיגים

מכיוון שאתם נמצאים שעות רבות על הכביש חובה עליכם לשים לב למצב של הצמיגים. הצמיגים עלולים להישחק כל עוד לחץ האוויר לא יהיה לחץ האוויר הנדרש לפי הוראות היצרן. שלא נדבר על כך שצמיגים ישנים יכולים לגרום לסכנת חיים אמיתית. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבצע בדיקה מקיפה של מצב הצמיגים אחת לכמה ימים. בדיקה ויזואלית של מצב הצמיגים יכולה למנוע מכם בעיות רבות בהמשך הדרך.

החלפת מצבר כל שנתיים

עברו כבר שנתיים מאז שהחלפתם את המצבר של הרכב? עליכם לקחת בחשבון כי מרבית המצברים מחזיקים כשנתיים בסך הכל. משמעות הדבר היא שבעוד כמה שבועות או חודשים תמצאו את עצמכם תקועים עם רכב. על מנת למנוע מהבעיות הללו להתרחש תוכלו לבצע החלפת מצבר באופן עצמאי. הקדימו תרופה למכה, כך תוכלו להמשיך לעבוד בלי שדברים לא צפויים יתפסו אתכם לא מוכנים.

טיפולים רק במוסך מורשה

הגיע הזמן לטפל ברכב? תזכרו כי הרכב שלכם הוא הרבה מעבר לרכב שלוקח אתכם ממקום למקום. אם את הרכב הפרטי שלכם תכניסו לכל מוסך זול, רכב שליחויות זה כבר סיפור אחר. הטיפול חייב להיעשות במוסך מורשה, רק כך תוכלו להיות בטוחים שהטיפול יחזיק מעמד לשנה שלמה. כל טיפול במוסך לא מורשה עלול לסכן אתכם ולהעמיד אתכם בהתמודדות עם בעיות רבות. אל תעשו קיצורי דרך, בטח כאשר זה נוגע לטיפולי הרכב במוסך.

שאלות נפוצות על תחזוקת רכב שליחויות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על תחזוקת רכב שליחויות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תחזוקת רכב שליחויות משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של תחזוקת רכב שליחויות לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לתחזוקת רכב שליחויות שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם