מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » משלוח פנים ארצי חד פעמי – כמה זה עולה?

משלוח פנים ארצי חד פעמי – כמה זה עולה?

נערך לאחרונה בתאריך

טבלת מחירים משלוח פנים ארצי חד פעמי לפי מרחק

סוג שירות משלוח פנים ארצי חד פעמימחיר משלוח פנים ארצי חד פעמי
משלוח פנים ארצי חד פעמי מתל אביב לחיפה350 ש"ח
משלוח פנים ארצי חד פעמי מתל אביב לבאר שבע400 ש"ח
משלוח פנים ארצי חד פעמי מתל אביב לירושלים250 ש"ח
המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

בתקופות קודמות שירותי המשלוחים היו שמורים בעיקר להזמנה של מזון לבית או לכל מקום אחר. לעומת זאת כיום שירותי המשלוחים משמשים כחלק משמעותי ובלתי נפרד משגרת היום יום של בתי עסק רבים ושל אנשים פרטיים רבים. חלק מבתי העסק והאנשים עושים שימוש שוטף בשירותי משלוחים, אחרים צריכים לעשות שימוש בשירותי משלוחים רק באופן חד פעמי. בכל אחד מן המקרים הללו קיימת חשיבות רבה לבחירה נכונה של חברת השילוח אשר תבצע עבורכם את המשלוח.

האזינו למאמר על משלוח פנים ארצי חד פעמי

מה זה משלוח חד פעמי?

כאשר אנו מדברים על משלוח חד פעמי אנחנו למעשה מדברים על שירות ייחודי אשר נועד לקהל באופן משמעותי על חייהם של אנשים רבים ובתי עסק רבים. במקרים בהם אנשים מעוניינים לבצע משלוח חד פעמי ליעד מסוים הם יכולים להיעזר בשירותי משלוח חד פעמים אותם מספקות חברות שילוח שונות. באופן הזה אין צורך לרכוש חבילת משלוחים במחיר גבוה וניתן לשלם באופן חד פעמי על משלוח אחד בלבד.

משלוח פנים ארצי חד פעמי מחיר

כיצד ניתן להזמין משלוח פנים ארצי חד פעמי?

לא כל אחד זקוק לשירותי שילוח באופן שוטף, גם בתי עסק וגם אנשים פרטיים זקוקים למשלוחים חד פעמיים במקרים רבים, לא משנה אם מדובר במשלוח של חבילה מסוימת לנקודה אחרת בארץ או שמא מדובר במשלוח של מסמך חשוב אותו יש להעביר במהירות המירבית לבעל מקצוע מסוים שנמצא באותה עיר.

חברת המשלוחים בה תבחרו לבצע עבורכם את המשלוח החד פעמי תשפיע בצורה משמעותית על שביעות רצונכם, לכן עליכם לבחור בחברה המספקת את השירות המקצועי והאיכותי ביותר גם כשזה נוגע ללקוחות חד פעמיים. כאשר אתם בוחרים בחברת משלוחים מסוימת היא צריכה לספק לכם שקט ולהבטיח כי המשלוח שלכם יגיע ליעד שלו במהירות וללא עיכובים. 

כמה עולה משלוח פנים ארצי חד פעמי?

המחירים של משלוחי פנים ארציים חד פעמיים משתנים בין חברה לחברה אך ניתן לומר כי המחיר הממוצע של משלוח חד פעמי נע בין 30 שקלים ל-40 שקלים. בנוסף על כך רמת הדחיפות של המשלוח משפיעה גם היא על המחיר, משלוח דחוף שצריך להתבצע מהיום להיום יעלה יותר ממשלוח שצריך להתבצע מהיום למחר. 

חברת משלוחים – על מה אנחנו מדברים?

חברות משלוחים הן למעשה חברות המעסיקות כמות מסוימת של שליחים ותפקידם העיקרי הוא לבצע משלוח של חבילות,מסמכים או כל דבר אחר מנקודה אחת לנקודה אחרת. הרוב המוחלט של שירותי המשלוחים מסופקים על ידי בתי עסק הנמצאים תחת בעלות פרטית. בלא מעט מקרים אנשים פונים לשירותי משלוחים במסגרת עיסוק בתחום המסחר האלקטרוני, הסיבה לכך היא שחברות המשלוחים יכולות להגיע לאזורים רבים ברחבי הארץ, כמו כן חברות המשלוחים יכולות לבצע משלוחים של מספר חבילות יחד וגם להתחייב עבורכם כי החבילה תגיע ליעד בדיוק כפי שהיא יצאה.

אילו סוגי חברות משלוחים קיימים?

אנשים רבים אינם מודעים לסוגים השונים של חברות משלוחים הקיימות בארץ, בשל כך הם אינם יודעים לאיזה חברת משלוחים כדאי להם לפנות לצורך ביצוע המשלוח שלהם. אם גם אתם חלק מאותם אנשים אתם יכולים להיות רגועים מאחר ואספנו עבורכם מידע בנוגע לסוגי חברות המשלוחים הפופולריים ביותר במדינת ישראל.

  1. חברת משלוחים רגילה – חברות משלוחים רגילות הינן חברות שנמצאות במדינת ישראל ומציעות שירותי שילוח לאזורים שונים במדינת ישראל אך לא לכל האזורים. ישנן לא מעט חברות שילוח שאינן מגיעות לאזורים דרומיים וצפוניים בישראל, בייחוד למקומות הנמצאים מעבר לקו הירוק. ישנן חברות משלוחים שכן מגיעות לאזורים הללו אך הן עשויות לבקש תשלום הרבה יותר גבוהה ממשלוח לאזור רגיל, בשל כך חשוב שתדעו מהם הצרכים שלכם ומי חברת המשלוחים מולה אתם עובדים.
  2. חברת משלוחים בפריסה ארצית – חברות משלוחים המציעות משלוחים בפריסה ארצית פועלות בכל האזורים במדינת ישראל ומספקות משלוחים בצפון, במרכז ובדרום. טרם אתם בוחרים חברת משלוחים בפריסה ארצית חשוב לבדוק כי היא מבצעת משלוחים גם למקומות הנמצאים מעבר לקו הירוק.
  3. חברת משלוחים בין עירונית – חברות משלוחים בין עירוניות מציעות משלוחים מעיר אחת לעיר אחרת. לא כל חברות המשלוחים מציעות שירותי שילוח בין עירוניים מאחר והן פועלות באזור מסוים ובחלק מן המקרים עיר היעד נמצאת מעבר לגבולות אליהם מוכנה להגיע חברת המשלוחים.

כיצד בוחרים חברת משלוחים מקצועית?

אנשים רבים תוהים כיצד הם יכולים לדעת כי חברת המשלוחים בה הם מעוניינים לבחור היא אכן חברת משלוחים מקצועית ואיכותית שתספק להם שירות משביע רצון ותענה על הצרכים השונים שלהם. כדי שתוכלו לפעול בצורה חכמה יותר בפעם הבאה שתצטרכו לבחור בחרת משלוחים כזו או אחרת ריכזנו עבורכם מספר קריטריונים אליהם חשוב להתייחס בעת בחירת חברת משלוחים.

  • אזורי שילוח – הנקודה הראשונה אליה יש להתייחס כאשר בוחרים חברת משלוחים היא אזורי השילוח של החברה. עליכם לוודא כי חברת המשלוחים בה אתם מעוניינים לבחור אכן מבצעת משלוחים לאזורים שאתם צריכים.
  • שעות הפעילות של החברה – אם אתם יודעים מראש כי יכול להיות שתזדקקו לשירותי משלוחים גם בשעות הלילה המאוחרות אנו ממליצים לכם לפנות לחברת משלוחים אשר פועלת לאורך כל שעות היממה.
  • ניסיון – רמת הניסיון של חברת המשלוחים יכולה להעיד הרבה על אופי החברה ועל רמת המקצועיות שלה. ראשית, חברות משלוחים שקיימות שנים רבות ככל הנראה מספקות שירות משביע רצון אחרת הן לא היו קיימות זמן רב. בנוסף על כך במרבית המקרים חברות משלוחים בעלות ניסיון רב מספקות שירות אמין ומקצועי גם במקרים בהם מדובר במשלוחים מורכבים יותר מהרגיל.
  • תיאום ציפיות – טרם אתם בוחרים בחברת משלוחים כזו או אחרת חשוב לבדוק כי אותה חברה מעניקה את השירותים בהם אתם מעוניינים וכי יש לה את האפשרות לענות על כל הצרכים שלכם. לא כל חברות השילוח מספקות כל שירות שאתם עשויים להיות מעוניינים בו, לכן חשוב לערוך בירור מקדים כדי למנוע אי נעימות בהמשך.
  • עלויות – במידה ואתם מעוניינים בשירותי שילוח חד פעמיים מחיר המשלוח יהיה בעל משקל נמוך יחסית. אך במידה ואתם מעוניינים בשירותי שילוח קבועים, המחיר הוא ללא כל ספק פרמטר בעל משקל רב שעשוי להכריע את הבחירה שלכם. לפני שאתם בוחרים חברת משלוחים מסוימת אנו ממליצים לכם לפנות למספר חברות משלוחים ולבקש מהן הצעת מחיר, לאחר מכן אתם תוכלו לערוך השוואה בין הצעות המחיר השונות ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם. חשוב מאוד לציין כי עליכם לוודא שכל הצעות המחיר ביניהן אתם עורכים השוואה מתייחסות לאותו סוג שירות וכוללות את אותם המרכיבים.

במידה וחברת משלוחים מסוימת נתנה לכם הצעת מחיר זולה בצורה משמעותית מהצעות הנוספות שקיבלתם וזולה באופן משמעותי ביחס למחירים בשוק, אנו ממליצים לכם לא לבחור באותה חברת משלוחים.

שאלות נפוצות על משלוח פנים ארצי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על משלוח פנים ארצי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של משלוח פנים ארצי משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של משלוח פנים ארצי לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר למשלוח פנים ארצי שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם