מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים במרכז » חברת שליחויות ביהוד – משלוחים ביהוד

חברת שליחויות ביהוד – משלוחים ביהוד

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות ביהוד

כמות שליחויות ביהוד לחודש מחיר שליחויות ביהוד לחבילה
עד 100 שליחויות ביהודהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות ביהודהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות ביהודהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות ביהודהחל מ-22 ש"ח לחבילה

בתור בעלי עסק, בכל זמן נתון חשוב לכם לחפש דרכים נפלאות, לשם שיפור מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות שלכם. בכל מקרה, זה מה שאמור להיות. בחיפוש המתמיד אחרי אינטראקציות יותר טובות בין עסקים לעסקים, האם תביאו בחשבון אספקת משלוחים ביהוד?

האזינו לכתבה

אומנם נראה על פניו כי משלוחים ביהוד הם לא הדבר הראשון שחושבים עליו, אך שירותיה של חברת שליחויות ביהוד יהוו נדבך רציני בתקשורת שלכם עם עוד חברות. באם תיהנו מקריאה רציפה, תגלו שעומדות בפניכם שלוש דרכים מובילות לכסות את העלות של חברת שליחויות ביהוד, באמצעות תעריפים קבועים ללקוחות שלכם, משלוחים ביהוד בחינם, או לחלופין חיובים בזמן אמת. יש חברות ביהוד שמציעות לשלב בין הדרכים, באופן הזה שהלקוחות יכולים לבחור, בעוד שיש מבניהם מי שמעדיף להמתין זמן מה למשלוח, ומי שמעדיף לשלם אקסטרה בשביל לקבל משלוחים ביהוד מהירים.

חברת שליחויות ביהוד

מה הן שלושת הדרכים של פעילות חברת שליחויות ביהוד?

כל החלטת תמחור צריכה להתאים למיקום השוק שלכם. כמו למשל – אם אתם מוכרים מוצרים זולים, הלקוחות שלכם עשויים לצפות למשלוחים בחינם. אם אתם מוכרים מוצרים מותאמים אישית או בגדר מומחיות, כי אז הלקוחות שלכם עשויים לצפות לשלם קצת יותר עבור משלוחים ביהוד וטיפול זהיר. ואלו הן שלושת הדרכים של פעילות חברת שליחויות ביהוד:

  • משלוחים החינם – חלק מהלקוחות נוטשים את הרכישות שלהם כשהם רואים את עלות המשלוח הגבוהה מדי. אפשרות של משלוחים ביהוד בחינם מונעת זאת, אך בוודאי תרצו להחזיר את הכסף שלכם, ולכן ביכולתכם פשוט לתמחר קצת יותר גבוה את המוצרים שלכם.

  • חיובים בזמן אמת – חלק מפלטפורמות המסחר האלקטרוני מאפשרות לכם לבצע סינרגיה של תמחור בזמן אמת מידיה של חברת שליחויות ביהוד. בשלב הבא, הלקוחות שלכם עשויים לבחור את השירות המדויק שהם רוצים. באופן הזה שאפשר לחשב חיובים בזמן אמת, לכלול מידע על נפח ומשקל באינטרנט עבור כל מוצר. תעלו את מחירי המוצרים כדי לכסות חלק או את כל עלות המשלוחים ביהוד. תיתנו ללקוחות מסוימים קודי הנחה למשלוחים בחינם, כגון – לקוחות בפעם הראשונה או חברי מועדון נאמנות. תציעו משלוחים ביהוד בחינם ברכישה מעל סכום מסוים. זה מגדיל את סכום הרכישה הממוצע כדי לקזז את עלות המשלוחים.

  • תעריפים אחידים – תעריפים אחידים פירושם אותו מחיר משלוחים ביהוד עבור כל רכישה, או קביעת מחירי משלוח לפריטים קטנים, בינוניים וגדולים. זה עובד הכי טוב כשאתם מוכרים מוצרים סטנדרטיים למדי עם גדלים ומשקלים דומים. תבחרו תעריפים שיכסו את מרבית או כל עלויות המשלוחים לאורך זמן. בנוסף לכך, תבחנו אפשרויות עם חברת שליחויות ביהוד שלכם. חלק מהחברות מספקות אריזה למשלוחים בתעריף קבוע על סמך כמה רחוק החבילה מגיעה. זה יכול להיות שימושי אם אתם מעבירים משלוחים באופן קבוע למקומות ספציפיים.

אילו סוגי שירות שליחויות מספקת חברת משלוחים ביהוד?

יש כיום כמה סוגים של שירותי משלוחים ביהוד. פעילותם ומיקום פעילותם הן שתי דרכים שבהן מסווגים שירותי שליחים וארגונים. ישנן חברות משלוחים ביהוד אשר מציעות שירותי משלוחים מקומיים, המכסים שטח קטן כמו גוש עיר בודד ועד בסביבות יהוד והרחק ממנה, בהתאם לגודל החברה ולמדיניותה. ואלו הם סוגי שירות שליחויות שמספקת חברת משלוחים ביהוד:

  • שירותי שליחויות מקומיים מספקים שירותי משלוחים בתוך העיר יהוד. ארגונים מקומיים בדרך כלל מתקשרים עם חברות משלוחים ביהוד מקומיות או מספקים שירותי משלוחים לציבור. בעצם, למרות מיקומם, כמה תאגידים מקומיים בולטים אינם שולחים סחורות מעבר לגבולות יהוד.

  • משלוחים ביהוד באותו יום – חברות משלוחים ביהוד באותו יום מספקות משלוחים באותו היום. עליהן לאסוף משלוחים ביהוד לפני הצהריים ולמסור אותם עד אחרי הצהריים. כמה חברות משלוחים ביהוד באותו יום מציעות את שירות משלוחים ביום שלמחרת. זה מבוסס על משלוח חבילות למחרת אם הן מתקבלות אחר הצהריים. משלוחים ביהוד נאספים קודם כל ולאחר מכן מועברים בצורה שכזאת משום שהם זולים יותר ודורשים צי קטן יותר לאיסוף חבילות בתפזורת.

    שליחים יכולים לאסוף מספר חבילות כבר החל מהשעה שבע בבוקר ולהעביר אותן לחברת משלוחים ביהוד. שליחים עשויים להוביל המון חבילות בעלות נמוכה בטכניקה שכזאת, ולהוזיל את העלות ללקוחות הסופיים. ברם, ייתכן שהמוצרים לא יגיע למשתמשי הקצה בזמן הנכון ועשויים להימשך עד יום. אופטימיזציה של מסלול היא אחד ההיבטים המאתגרים ביותר של משלוחים ביהוד באותו יום, ולכן תכנון ואופטימיזציה של המסלול הם חיוניים. במידה ודרישות אלו מתקיימות, אפשר להוזיל באופן ניכר את עלות שירות חברת שליחויות ביהוד.

  • משלוח לילה –  כאשר משתמשים באותו יום כאחד מסוגי שירותי השליחויות, הוא מתבצע בדרך כלל על ידי משלוחים ביהוד בין תשע בבוקר לאחד עשרה בלילה. ברם, פריטים נמסרים לאחר השעה חמש בערב. לשיטת משלוחים זאת יש כמה סגולות, כמו למשל – שמירה על בטיחות הסחורה ברכב מכיוון שאינה תקועה בתנועה, מניעת נזקים מהחום והבטחת משלוח מהיר וצפוי יותר. מפעלי ייצור מוצאים את האסטרטגיה הזו מושכת יותר.

    כמו בשיטות המשלוח הקודמות, טכניקת המשלוחים הזאת די דומה. הכול בהבדל אחד – משלוחים ביהוד טומנים בחובם תנאים מיוחדים שמועברים לרוב באמצעות ניטור המיקומים הספציפיים שלהם. משלוחים ביהוד לאותו יום בלילה של ארוחות במסעדה הם לא תמיד אפשריים, מכיוון שיש לשלוח את המשלוחים תוך שעה. עסקים משלוחים ביהוד, המספקים שירות זה חייבים לספק מזון תוך פחות משעה, והשליח שונה משאר החברות.

  • משלוחים ביהוד לפי דרישה – על ידי שימוש בשירות משלוחים ביהוד לפי דרישה, חברת שליחויות ביהוד נענית לבקשת הלקוח באמצעות הקצאת שליחים ייעודיים. בגישה הזאת, השליחים מגיעים ישר למיקום הלקוח ורק מעבירים את המשלוחים, בלי כל פעולות אחרות.

שאלות נפוצות על שליחויות ביהוד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות ביהוד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות ביהוד משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות ביהוד לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות ביהוד שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם