מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים במרכז » חברת שליחויות בראשון לציון – מחירון משלוחים בראשון לציון

חברת שליחויות בראשון לציון – מחירון משלוחים בראשון לציון

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בראשון לציון

כמות שליחויות בראשון לציון לחודש מחיר שליחויות בראשון לציון לחבילה
עד 100 שליחויות בראשון לציוןהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בראשון לציוןהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בראשון לציוןהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בראשון לציוןהחל מ-22 ש"ח לחבילה

הדרך הכי נכונה ופשוטה לתאר חברת שליחויות בראשון לציון היא שהיא מספקת שינוע של סחורה ממקום אחד למשנהו. בעיקרון, הדבר איננו ממש שונה מהשירות שמספק הדואר המקומי, רק בשני הבדלים שאי אפשר להתעלם מהם – עוד אבטחה לסחורה, ומהירות שיא כמובן.

האזינו לכתבה

ברם, הדבר שהכי מייחד את השירותים של משלוחים בראשון לציון בא לידי ביטוי בשותפות העסקית שאפשר ליצור, בפרט בשביל לקוחות חוזרים. בכתיבת מאמר זה הושקעו מאמצים עילאיים. לפיכך, נשמח באם תכבדו את המאמצים שלנו, ותקראו למן ההתחלה ועד הסוף של מאמר הזה, כך תצברו המון ידע על חברת שליחויות בראשון לציון, כי "ידע זה כוח".

חברת משלוחים בראשון לציון

מה טענתם של המתנגדים לשירותי חברת שליחויות בראשון לציון?

כמו בכל דבר בחיים, יש מי שאוהב שירותים כאלו ואחרים, ויש מי שמתנגד אליהם. באותו האופן, יש כאלו שמתנגדים לכל הרעיון של חברת שליחויות בראשון לציון. ואלו הם הטיעונים שלהם –

  • מגבלות משלוחים – אחת המגרעות הניכרות של שירותי משלוחים בראשון לציון הוא המגבלות המוטלות על החבילות שאתם שולחים. לרבות – יכולות להיות הגבלות משקל וגודל ועד כמה הם יכולים לשלוח. שירותי שליחים קטנים יותר עשויים גם לסבול מבעיות קיבולת ולא יוכלו להשלים את ההזמנה שלכם בזמן המבוקש.

  • עלויות – בצד הנגדי של המטבע, שירותי שליחים בראשון לציון עשויים להיות יקרים יותר. עלות המשלוח תלויה בכמה אתם שולחים, כיצד יש לארוז את הפריטים ובכל דרישות מיוחדות הכרוכות בכך. אנחנו ממש ממליצים לעשות שימוש בשירות השוואה של מחירים ולהתוודע לכמה הצעות מחיר, על מנת להצליח למצוא את העסקה הכי טובה בשבילכם. כדאי שתבינו, העסקה הטובה ביותר לא תמיד אומרת המחיר הזול ביותר. בשביל לקבל את המקסימום עבור הכסף שלכם. תשקלו באיזו מהירות אתם צריכים לשלוח את החבילה, גם דרישות מיוחדות וביטוח.

  • פתרון בעיות – בהתאם לגודל שירות השליחויות, ייתכן שיש להם גם גמישות ויכולת מוגבלת להתמודד עם בעיות המתעוררות עם המשלוח שלכם. יש חברות שליחויות בראשון לציון גדולות יותר שעשוית להיות להן יותר משאבים לתיקון הבעיה במהירות. כל בקשה מיוחדת עשויה להיות גם מחוץ ליכולות שלהן, בפרט אם עסקינן אודות בקשה חד פעמית וברגע האחרון. גמישות יכולה להגיע רק עד כה. בסופו של דבר שליחים מעולים לעסקים קטנים, חבילות רגישות או יקרות ערך, או משלוחים מהירים. בעוד שהיצע גדול יותר יכול להכיל משלוחים מיוחדים יותר, גדולים יותר.

איזה טיפים יועילו לכם בבחירה של שירותי משלוחים בראשון לציון?

כמו בכל שירות, כך גם בשירותים של חברת שליחויות בראשון לציון, יש טובים יותר, ויש טובים פחות. בוודאי שיצא לכם לשמוע כל מיני סיפורי אימה על חברות משלוחים בראשון לציון, כמו גם בוודאי שיצא לכם לשמוע ביקורות נלהבות. כדי לבחור נכונה, תמשיכו לקרוא ותעקבו אחרי הטיפים שלנו –

  • תחפשו תמיכת לקוחות במשך כל שעות היממה, וזאת משום שזה יכול לחסוך את בעיות המשלוח שלכם אם יופיעו בעיות כלשהן.
  • תבינו מראש את הגודל והמשקל של החבילה שלכם.
  • תבדקו שהם משתמשים בטכנולוגיית מעקב במשלוחים שלהם.
  • תציינו בקשות משלוח מיוחדות מההתחלה, כלומר מבוקרת טמפרטורה.
  • תבחרו שליחים עם שירות איסוף, מה שיחסוך ממכם זמן יקר.

מה מאמינים התומכים של חברת שליחויות בראשון לציון?

התומכים בשירותים של חברת שליחויות בראשון לציון מאמינים בעובדות הבאות:

  • שירות מותאם אישית – ככל שהצוות של המשלוחנים קטן יותר, כך השירות שתקבלו יהיה מותאם יותר. זה חל היטב על שירותי שליחים. לפעמים הם יכולים לספק שירות טוב יותר ולהקדיש את הזמן לבדיקת הצעות מותאמות עבורכם. זה גם אומר שהם צריכים להיות גמישים יותר אתכם כאשר אתם צריכים את זה, וזה באמת מועיל לעסקים קטנים יותר עם מרווחי שגיאה קטנים יותר.

  • שירותי שליחים באמת מצטיינים בתחום המהירות – אף במידה ומדובר במשלוח לאותו יום או במידה ומדובר בחבילה שחייבת להגיע בשעה הקרובה, שירותי שליחים יכולים לגרום לזה לקרות. הם יכולים להיות הרבה יותר זריזים מחברות גדולות יותר, מה שיכול להיות ברכה אדירה כאשר הזמן הוא המהות. הם גם זמינים לעתים קרובות עשרים וארבע שעות ביממה, ביום או בלילה, משמע – אין עיכובים בהמתנה לפתיחת עסקים בבוקר.

  • עלויות – העלויות הן משמעותיות, ושירותי שליחים יכולים להיות סבירים יותר, בפרט עבור משלוחים בגודל קטן יותר וחד פעמי. סוגים אלו של שליחים ערוכים למשלוחים מותאמים ובשל כך הם מתומחרים בהתאם.

  • מהימנות – אחד החלקים הטובים ביותר בשימוש בשליחים הוא האמינות שלהם. עם מרבית חברות השליחויות המשתמשות בטכנולוגיה של GPS, כדי לעקוב אחר המשלוחים, אתם יכולים לראות את החבילה שלכם בתנועה ממקור ראשון ולציין את מועד האספקה. השירות מתבצע באמצעות צוות עובדים מיומן במיוחד, הווה אומר  – אמון הוא דבר מובן מאליו.

שאלות נפוצות על שליחויות בראשון לציון

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בראשון לציון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בראשון לציון משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בראשון לציון לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בראשון לציון שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם