מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » שירותי משלוחים » מחירון שליחויות בארץ – מחירון משלוחים מעודכן 2023

מחירון שליחויות בארץ – מחירון משלוחים מעודכן 2023

נערך לאחרונה בתאריך

אנשים פרטיים ואף ארגונים, עסקים או חברות משתמשים לרוב בכל מיני סוגים של שירותי משלוחים, כדי לספק את המוצרים שלהם לקהל היעד.

האזינו לכתבה

הרבה מהם מעדיפים את צורת המשלוחים המזורזת, שהיא סוג מסוים של שירות משלוחים, שמאפשר להם לשלוח מוצרים הישר ליעד חיש מהר. במאמר זה בחרנו להתמקד בכל המעלות של שליחויות מזורזות, ונשווה אותם לסוג המשלוחים המסורתי, תוך כדי כך שנציג בפניכם מחירון שליחויות בארץ – מחירון משלוחים מעודכן 2022.

לפי מה נקבע מחירון שליחויות בארץ?

החלטנו לקפוץ הישר למושא המאמר, ולהציג בפניכם מחירון שליחויות כללי, מחירון בהחלט ריאלי והוגן, שיספק לכם שקט תעשייתי וביטחון. המחירים של החברה מאוד ריאליים וידידותיים לכל תקציב, ונציג בפניכם כעת את מחירון שליחויות בארץ בתחום של השליחויות המשפטיות:

  • משלוח עד למאה קילומטרים, שליחויות לרשם החברות, לבית המשפט, או לרישום המקרקעין, וכיוצא בזאת – מתחיל מ- 379.90 ₪.

  • משלוח של מסירה משפטית אישית – בעבור שלוש הגעות שמחויבות בהתאם לחוק – החל מ- 449.90 ₪.

מה ההבדל בין שליחויות בארץ מזורזות לבין מסורתיות, ואיזה דוגמה של מחירון שליחויות בארץ כדאי להכיר?

יש כל מיני הבדלים בין שליחויות בארץ מזורזות לבין שליחויות בארץ מסורתיות, ואלו הם ההבדלים העיקריים שבניהם:

  • זמינות – חלק מחברות המשלוחים מציעות אך ורק שיטות משלוח מסורתיות. ייתכן שהן קבעו מסלולים ותהליכי ארגון משלוחים המאפשרים רק זמני משלוח סטנדרטיים. לחילופין, חלק מחברות השילוח מתמחות בשילוח מהיר ומספקות אותו לכל לקוחותיהם.

  • מחירון שליחויות בארץ – שיטות שילוח מסורתיות, כמו משלוח קרקע רגיל, יכולות להיות הדרך החסכונית ביותר עבור חברות לספק מוצרים ללקוחות. המשמעות היא שחברות משלוחים לרוב גובות פחות עבור משלוח מסורתי. כמו למשל, חברת משלוחים יכולה להעמיס יותר משלוחים על משאית אם היא משתמשת במשלוח קרקעי רגיל. המשאית עשויה לעצור בכמה אזורים מטרופולינים כדי להעביר חבילות למרכזי איסוף מקומיים. זה מאפשר לחברות השילוח להפחית את עלויות הדלק ולשלם לנהגים שכר הוגן. כאשר חברות משתמשות במשלוח מזורז, לרוב עולה להן יותר לספק מוצרים ללקוחות.

  • מהירות מעבר – לשיטות שילוח מסורתיות יש לפעמים מהירות מעבר איטית יותר, כלומר למשלוחים לוקח זמן רב יותר להגיע ליעדיהם הסופיים. בהתאם למקור החבילה ויעדה הסופי, משלוח סטנדרטי בארץ לוקח בממוצע שלושה עד שבעה ימים. מהירויות מעבר מופחתות אלו נובעות משיטות תחבורה איטיות יותר ויותר עצירות. חבילות נשלחות סטנדרטיות מבקרות לעתים קרובות במספר מרכזי משלוחים שבהם חברות פורקות, מעבדות, מארגנות ומטעינות מחדש חבילות לצורות הובלה חדשות.

    לשיטות מילוי מזורזות יש מהירות מעבר גבוהה יותר, כלומר מוצרים מגיעים מהר יותר ליעדים שלהם. בהתבסס על מיקום המוצא והיעד הסופי של החבילה, משלוח מזורז נמשך בדרך כלל יומיים עד שלושה, ואפילו עוד באותו היום. מהירויות מעבר משופרות אלו נובעות משיטות תחבורה מהירות יותר ופחות עצירות בזמן המעבר.

וכפי שהבטחנו, נציג בפניכם כעת מחירון שליחויות בארץ ממוצע:

  • משלוח מהיום למחר – החל מ- 49.90 ₪.
  • משלוח מהיום להיום – החל מ- 89.90 ₪.
  • משלוח מעכשיו לעכשיו – החל מ- 149.90 ₪.
  • תיאום של מחיר משלוח בהתאמה אישית ייעשה באופן אישי.

טבלת מחירים למשלוחים בארץ

סוג השליחות בארץעלות השליחות בארץ
משלוח מהיום להיוםהחל מ- 49.90 ₪.
משלוח מהיום למחרהחל מ- 89.90 ₪
משלוח מעכשיו לעכשיוהחל מ- 149.90 ₪
מחיר משלוח בהתאמה אישיתצור איתנו קשר

מה הוא בדיוק משלוח סחורה מתכלה, והאם מחירון שליחויות בארץ של השוואה בין החברות לבין חברות משלוחים הרבה יותר זולות יעזור לכם?

משלוח סחורה מתכלה, כאשר משלוח מזורז מאפשר לעסקים להבטיח שמוצרים מתכלים יגיעו ליעדים הסופיים שלהם בעודם בת קיימא. מוצרים מתכלים רבים, כדוגמת – מזון קפוא, פירות, ירקות, בשרים, גבינות ומוצרי חלב, עשויים לפוג בזמן מעבר אם חברה משתמשת בשיטות משלוח מסורתיות. משלוח מזורז מאפשר לעסקים להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם באמצעות הצעת מוצרים מתכלים. זה גם יכול לעזור לחברות לשלוח מוצרים אלה ברחבי הארץ ולייצא אותם למפיצים במדינות אחרות.

וכפי שהבטחנו, נעבור עכשיו להשוואה בין מחירון חברות המשלוחים השונות בארץ לבין המחירים האטרקטיביים של חברות משלוחים שמתמחרות יותר שפוי:

  1. משלוח מהיום למחר – חברות משלוחים שונות בארץ – החל מ- 69.90 ₪, כאשר חברת משלוחים הגיונית יותר מתמחרת לפי החל מ- 49.90 ₪, המחירים לא כוללים מע"מ.

  2. משלוח מהיום להיום – חברות משלוחים שונות בארץ – החל מ- 109.90 ₪, כאשר חברת משלוחים הגיונית יותר מתמחרת לפי החל מ- 89.90 ₪, המחירים לא כוללים מע"מ.

  3. משלוח מעכשיו לעכשיו – חברות משלוחים שונות בארץ – החל מ- 179.90 ₪, כאשר חברת משלוחים הגיונית יותר מתמחרת לפי החל מ- 149.90 ₪, המחירים לא כוללים מע"מ.

שאלות נפוצות על שליחויות בארץ

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בארץ. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בארץ משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בארץ לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בארץ שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם