מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בצפון » חברת שליחויות באור עקיבא – משלוחים באור עקיבא

חברת שליחויות באור עקיבא – משלוחים באור עקיבא

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות באור עקיבא

כמות שליחויות באור עקיבא לחודש מחיר שליחויות באור עקיבא לחבילה
עד 100 שליחויות באור עקיבאהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות באור עקיבאהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות באור עקיבאהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות באור עקיבאהחל מ-22 ש"ח לחבילה

על מנת לספק משלוחים באור עקיבא, כאלו שיהיו מספיק יעילים, או לחלופין לשמר את שביעות רצון הלקוחות שלכם, תהיו חייבים לצייד את החנות אונליין שלכם בכמה שירותים לוגיסטיים חיוניים למדי, באם תבטיחו לנו שתחליטו לקרוא את המאמר הזה למן תחילת דבריו ועד לסיומם, כמובן, נגלה לכם איזה שירותים לוגיסטיים חיוניים. ואלו הם בקצרה – נקודות איסוף – מומלץ שתהיה רשת של הסכמים עם חנויות או נקודות איסוף, במיוחד אם למסחר האלקטרוני שלכם אין נוכחות של חנויות פיזיות משלו.

האזינו לכתבה

חברת שליחויות באור עקיבא – זאת תחשב את עלויות המשלוחים מכל מיני היבטים של החבילה, כמו לדוגמה – משקל, מידות, וכיוצא בזה, ותבצע משלוחים באור עקיבא עם רשת הרכבים והשליחים שלה. שירות ניהול חיצוני – בית עסק, בדרך כלל עם מחסן, ינהל מטעם החנות שלכם משלוחים באור עקיבא, החזרות ותקשורת עם הלקוחות. אתם יכולים גם לקבל מחסן וציוד משלכם. ונסיים את הפתיח שלנו עם התובנה על כלי תוכנה – אלה מעבדים הזמנות, שולחים דואר אלקטרוני לאישור, יוצרים תוויות ושולחים התראות ללקוח באופן אוטומטי.

חברת שליחויות באור עקיבא

מה יתמוך בהחלטה שלכם לשכור את שירותיה הנאמנים של חברת שליחויות באור עקיבא?

יש המון סגולות לשימוש בשירות של חברת שליחויות באור עקיבא מקומי. כל בני האדם נוטים להתרגז מהזמן שמבוזבז על מעקב אחרי חבילות ברשת האינטרנט או מתי שהם מחכים דרך חבורה של הודעות אוטומטיות כדי להגיע לאנשים אמתיים. למה להסתפק בתסכולים האלה? עם שירות של חברת שליחויות באור עקיבא מקומי, אתם יכולים להבין בדיוק היכן המשלוח שלכם נמצא, על ידי שיחת טלפון אחת בלבד. ולא רק זה, בואו ותבינו מה בדיוק יתמוך בהחלטה שלכם לשכור את שירותיה הנאמנים של חברת שליחויות באור עקיבא:

  • אתם תמיד יכולים ליצור קשר עם אנשים –  עם שירות משלוחים באור עקיבא מקומי, אתם תמיד יכולים לדבר עם בן אדם אמתי. לאורך כל התהליך, מהגשת בקשת המשלוח ועד למתן משוב לאחר המסירה, אתם תמיד יכולים להתקשר למספר טלפון ולשוחח עם מישהו בחברת משלוחים באור עקיבא, וזאת מבלי שתצטרכו להמתין למפעיל זמין כמו שאתם צריכים לעשות עם חברת שליחויות באור עקיבא גדולה יותר.

  • המשלוח יגיע ליעדו מהר יותר – עם חברת שליחויות באור עקיבא גדולה, ייתכן שהחבילה שלכם תצטרך לבלות זמן מה על מדף במחסן כלשהו. חברות מקומיות מתגאות בכך שהן מספקות כל חבילה במהירות, כך שאפילו מוצרים מתכלים יכולים להגיע ליעדים הסופיים שלהם מבלי להתקלקל. חשוב לחברות קטנות שתקבלו איכות מעולה וזמני אספקה ​​יוצאי דופן.

  • לא תצטרכו לשלם כה הרבה –  בניגוד למה שנהוג לחשוב, משלוחים באור עקיבא מקומיים מהירים על פי רוב עולים פחות ממה שחברות משלוחים באור עקיבא גדולות גובות. רוב החברות הקטנות משתמשות באופציית תשלום לפי תעריף אחיד, המאפשרות ללקוחות לשלם פחות עבור משלוח באותו יום ממה שהם היו צריכים לשלם לחברות משלוחים באור עקיבא גדולות עבור משלוחים למחרת.

מה הן שלושת התכונות הבולטות של חברת משלוחים באור עקיבא?

שלושת התכונות הבולטות של חברת משלוחים באור עקיבא הן ממש פה, ויפורטו להלן:

  • מהימנות – אמון חשוב ביותר בבואכם לבחור חברת שליחויות באור עקיבא שתטפל במשלוח של המוצרים שלכם. כמה היבטים עשויים לעזור למדוד את האמינות של ספק משלוחים באור עקיבא. ניסיון רב בתחום יכול להוות סימן לספק משלוחים באור עקיבא אמין. זה גם מראה שהחברה מסוגלת להתמודד עם בעיות כאלו ואחרות או להימנע מהן מלכתחילה. מנעד רב של שירותים חשוב כדי לענות על כל הצרכים אף של העסק האלקטרוני ואף של לקוחותיו. תבדקו אם חברת שליחויות באור עקיבא יכולה להציע שירותים כמו למשל – מדיניות מחירים מתאימה, משלוח בין לאומי, משלוחים באור עקיבא מהירים, אפשרויות החזרה, או לחלופין ביטוח חבילות.

  • גישה חדשנית הינה עוד קריטריון, אשר מעיד על מהימנותו של ספק משלוחים באור עקיבא. כגון – עסקים אלקטרוניים מקבלים המון פניות למשלוחים מדי יום. על מנת לחסוך בזמן, ייתכן שספקי משלוחים באור עקיבא יוכלו לעזור בשירותים נוספים, כדוגמת – הודעת משלוח מראש, מעקב אחר חבילות, אישור מסירה.

  • פתרונות טכנולוגיים לשיפור היעילות – חלק משירותי משלוחים בעור עקיבא מציעים פתרונות טכנולוגיים שונים, לרבות – תוספים שאפשר לשלב בחנות אינטרנט לחוויית קנייה ללא רבב. קל לשלב מודולים כאלה בלוח הבקרה הראשי של אתר אינטרנט או חנות אלקטרונית.

    כגון – תוספים למשלוחים לחנויות אינטרנט משלבים פונקציונליות טובה יותר ותהליך משלוח מנות פשוט יותר. הדבר בא לידי ביטוי בכך – התאמה אישית של אפשרויות המשלוח כדי לענות על צרכי הלקוחות, בחירת נקודת האיסוף או מסוף הדואר הקרובים ביותר במפה האינטראקטיבית, אינטגרציה ותצורה פשוטה של ​​הגדרות, בחירה של שיטת משלוח בעמוד עגלת הקניות, רישום חבילות אוטומטי והזמנת שליחים, בחירה גמישה של תמחור וטווח משקל מקסימלי, הדפסת מניפסטים ומדבקות משלוח ישירות מלוח הבקרה של פלטפורמת המסחר האלקטרוני.

שאלות נפוצות על שליחויות באור עקיבא

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות באור עקיבא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות באור עקיבא משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות באור עקיבא לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות באור עקיבא שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם