מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בצפון » חברת שליחויות בחיפה – מחירון משלוחים בחיפה

חברת שליחויות בחיפה – מחירון משלוחים בחיפה

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בחיפה

כמות שליחויות בחיפה לחודש מחיר שליחויות בחיפה לחבילה
עד 100 שליחויות בחיפההחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בחיפההחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בחיפההחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בחיפההחל מ-22 ש"ח לחבילה

באופן הכי טבעי, בתור בעלי עסק, ולא משנה בדיוק מה הגודל שלו, אתם בכל רגע נתון תרים אחרי דרכים לכוונן אותו, על שלל היבטי הפעילות היום יומית שלכם.

האזינו לכתבה

אתם מרבים לטפל בענייני דיומא, כגון – אופטימיזציה, או לחלופין ייצור ותפעול, אך יצא לכם לחשוב על שיטות של משלוחים בחיפה? מן הסתם, קהל היעד שלכם רוכש את המוצרים שלכם, בעודו מצפה לקבל אותם כמה שיותר מהר.

חברת שליחויות בחיפה

במידה וזה לא בר ביצוע, הדבר יכול למנוע מהם לרצות להמשיך לעבוד אתכם, ו"לזנק" הישר אל המתחרים שלכם. ואם תקראו למן ההתחלה ועד לסוף המאמר הזה, תבינו בדיוק מדוע זה כה חשוב שלא לעשות משלוחים בחיפה בעצמכם, כי אם יש לשכור את השירותים של חברת שליחויות בחיפה.

מה הם היתרונות הבולטים של חברת שליחויות בחיפה?

יש המון יתרונות בולטים של חברת שליחויות בחיפה, פשוט קצרה היריעה מלהכיל את כולם. בכל זאת החלטנו עכשיו להציג בפניכם את אלו שהכי חשובים –

  1. אפשרויות משלוח ללא הגבלה – משלוח בעסק לובש כמה צורות שונות, ולא בכל זמן נתון אפשר לחזות אותן. אולי רכשתם לקוחות חדשים באזור חיפה ואתם ממש חייבים לשלוח להם מוצרים בהקדם האפשרי. שירות השליחויות מסוגל לספק הובלה של משלוחים בחיפה כדי לעמוד במועד האחרון. לפיכך, יש אף תרחישים שבהם אתם רק צריכים משלוח לצד השני של העיר חיפה. השירות של חברת שליחויות בחיפה ישמח לעשות זאת. היא מחזיקה מנעד נרחב של עובדים וקבלנים עצמאיים המסורים לכל היבט. לא משנה מה בדיוק הצרכים שלכם, שירות השליחויות בחיפה יכול לענות עליהם. ככלות הכול, עסקינן אודות נכס בעל ערך.

  2. נציגות – הגעתם לנקודה הזאת, שבה אתם נאבקים עם המשלוח שלכם ודואגים לגבי המעט שאתם מבינים מזה. הגיע הזמן להאציל את האחריות הזאת לשירות של חברת שליחויות בחיפה עם שנים של ניסיון בטיפול בחבילות מכל הצורות והגדלים. זה יוריד את העומס מהכתפיים שלכם, על מנת שיהיה באפשרותכם להתמקד בניהול החברה שלכם. למה לנסות להמציא שיטת משלוח משלכם או ללכת עם חברה שאינכם יכולים לסמוך עליה? כאשר אתם עשויים לשכור את השירות של משלוחים בחיפה. עברו זה מכבר הזמנים של איבוד שינה בגלל אריזה והובלה.

  3. הזדמנויות אחסון – תמיד עדיף להיות מוכן בעסקים, אתם בוודאי יודעים את זה מהיום שהתחלתם ללכת בדרך הזו. אותו דבר לגבי שיטות המשלוח שלכם. אתם יכולים לקבל גל של רכישות של לקוחות בכל רגע נתון, ואתם חייבים להיות מוכנים לזה. הבשורות הטובות הן שיש כיום שירות של משלוחים בחיפה, אשר מציע הזדמנויות לאגור את המוצרים שלכם במחסנים שלהם, שניתן לשלוח אותם בכל עת שתצטרכו. צריך להיות מסוגל לשלוח הובלה בהתראה של רגע? אין בעיה, המחסן ידאג לכך וידאג להגיע ליעד הנדרש.

איך שירותי חברת שליחויות בחיפה מזרזים את המשלוח?

שירותי חברת שליחויות בחיפה בהחלט מזרזים את המשלוח שלכם, בעוד מהירות המשלוח שלכם בכל משלוח עם שירות שליחויות מהימן תגיע מהר יותר ממה שחשבתם שהיה אפשרי בעבר. הלקוחות בשוק של היום מצפים למשלוח של גג יומיים עבור כל החבילות שלהם. אי עמידה בציפייה הזו עלולה להוביל לאובדן עסקים עתידיים עם לקוחות לא מרוצים. חבילה שתמסרו לשירות שליחים בחיפה לא תצטרך לעבור במחסן ענק לפני מסירה. אותו נהג שאתם מפקידים בידיו את המשלוח לכם, יהיה בדיוק הנהג שיוריד אותו בדלת הכניסה של הלקוח שלכם.

ממש לא חייבים לעקוב אחרי המשלוח שלכם במשך ימים בכל פעם, לתהות באיזה מתקן מיון הוא תקוע עכשיו. החשש הזה יוצא מהחלון ברגע שאתם בוחרים בשירות של חברת שליחויות בחיפה. שלא לדבר על כך שהעברתו לכל אחד מלבד שירות שליחים פירושה סיכון שהחבילה תאבד או נשלחת למקום הלא נכון. כל שעליכם לעשות הוא רק למסור את המשלוח שלכם לשליח של שירות השליחויות, לנפנף לו לשלום, והוא יבטיח הספקה של משלוח בזמן כדי להעלות חיוך על פני הלקוח שלכם.

מה הקשר בין שירות משלוחים בחיפה לבין תזמון?

אם אתם מכירים בכלל את עסקי המשלוחים, אז אתם בוודאי יודעים שתזמון ישחק תפקיד חיוני לוודא שהחבילה מגיעה בזמן. במידה ולא תעשו זאת, ישלחו את כל המשלוחים במהירות מטורפת לשלוח את החבילה ולשלם מחיר פרימיום עבור משלוח בן לילה. תזמון מראש יכול למנוע הוצאה מיותרת על משלוח מזורז. שירות משלוחים בחיפה יכול להציע לכם משלוח מסלול מתוכנן מבעוד מועד, בשביל להבטיח שהחבילות שלכם יגיעו בדיוק בזמן ובמקום שהן אמורות להגיע אליהן. אל לכם לדאוג יתר על המידה לגבי גורמי משלוח שאתם לא יכולים לשלוט בהם. אתם בהכרח משאירים אותו בידיים המאוד יכולות של שירות עם שנים של ניסיון.

שאלות נפוצות על שליחויות בחיפה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בחיפה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בחיפה משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בחיפה לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בחיפה שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם