מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים במרכז » חברת שליחויות בלוד – מחירון משלוחים בלוד

חברת שליחויות בלוד – מחירון משלוחים בלוד

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בלוד

כמות שליחויות בלוד לחודש מחיר שליחויות בלוד לחבילה
עד 100 שליחויות בלודהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בלודהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בלודהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בלודהחל מ-22 ש"ח לחבילה

הצרכים של בני אדם או של עסקים עשויים להשתנות מדי פעם, ולעתים קרובות הם מלווים ברצון לשלוח פריטים ממקום אחד למשנהו.

האזינו לכתבה

אף במידה ומדובר אודות משלוח עסקי, ואף במידה ומדובר אודות משלוח אישי, כך או כך תזדקקו לשירותים של חברת שליחויות בלוד, חברה שמציגה אמינות, ותשלח את הסחורה שלכם ליעדה בבטחה. באופן כללי, לנהל בית עסק קטן זה הרבה יותר מסתם להעסיק עובדים ולוודא שכל העובדים עושים עבודתם נאמנה.

חברת שליחויות בלוד

קיימים המון תרחישים שמתבצעים מאחורי הקלעים "שזר לא יבין אותם". החלטה שנראית לכאורה ממש פשוטה, אבל שכל עסק מוכרח לעשות, היא איך לטפל בעניין המשלוחים שלו. האם כדאי לו "להטריד" את העובדים שלו שיבצעו עבורו את המשלוח, על חשבון זמן העבודה היקר שלהם? או שפשוט הרבה יותר כדאי לפנות לשירותים של חברת משלוחים בלוד? אם תעשו בחוכמה ותמשיכו לקרוא עד לתום דברי המאמר הזה, תגלו עולם ומלואו על חברת שליחויות בלוד.

מה כה מייחד את השירותים של חברת שליחויות בלוד?

עד כמה שננסה, לא נוכל להסביר בכמה משפטים מה כה מייחד את השירותים של חברת שליחויות בלוד. היא מאוד שימושית בקבלה או בשליחה של חבילות לכל מיני מקומות. זאת ועוד, היא בהכרח חוסכת זמן לשני צדי המטבע ומבטיחה את בטיחות הסחורה שלכם לכל אורך תהליך המשלוח. והנה למה היא כה מיוחדת –

  • מהירות – אחד הדברים העיקריים שמייחדים את השימוש בשירותי שליחויות בלוד הוא המהירות שבה החבילה מגיעה לנמענים. בעוד שימוש בשירותי דואר יכול להיות שימושי לעתים, אפשרויות שליחויות מידי חברת שליחויות בלוד מקצועית נמצאות כמועילות במקרה שבו אתם חייבים משלוח מהיר ואף דחוף. זה חל אף על שירותי משלוח בין עירוניים לפיהם אתם עשויים להגדיר מסגרת זמן של מועד אספקת הסחורה שלכם.

  • נגישות – במקביל לטכנולוגיה הכה מתקדמת כיום, חברות מנצלות דרכים שונות להדק ולשפר את שירותיהן. זה חל גם על שירותי חברת שליחויות בלוד שבהם אתם מבצעים בירורים מבלי בכלל לצאת מהבית. משלוח בלוד לא מצריך מספר ביקורים במשרד פיזי עבור השירותים. בעצם, למרבית החברות יש פורטלים מקוונים שבהם תוכלו להזמין שירותים ולעקוב אחר מצב המשלוח שלכם.

  • נוכחות גלובלית – המון חברות משלוחים בלוד פועלות הן מקומית והן אזורית. חברות לוגיסטיות מציעות שירותים ברחבי מדינת ישראל עם הבטחה לאספקה ​​בטוחה. משלוח חבילות באמצעות שירותי דואר יכול להיות מעורב יותר ופחות פשוט משל חברת שליחויות בלוד מקצועית ומנוסה. זה עשוי לקחת כה הרבה זמן כדי להשלים את התהליך. כמו כן, חברות שליחויות בלוד משתמשות באסטרטגיות, על מנת לעקוב אחר התהליך, בלי כל קשר למרחק.

  • אמינות – בעת משלוח חבילות, אתם עשויים לדאוג לגבי המשלוח. עם חברת שליחויות בלוד, אתם ממש לא צריכים לדאוג איך ומתי הסחורה שלכם תגיע. זאת ועוד, יש לחברות אלו שירותי לקוחות תומכים כדי להבטיח לשולחים ולנמענים את מצב תהליך המשלוח. בכל שאלה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל בעיה תיפתר בזמן.

  • בטיחות ואבטחה – רוב חברות המשלוחים מבטיחות טיפול בטוח בחפצי ערך מהאיסוף ועד המסירה. לרוב, הן מספקות כיסוי לפריטים לפיו הן לוקחות אחריות על כל נזק או תלונות. יתרה מזאת, חברות לוגיסטיות אלו אמינות לטפל במסמכים חיוניים בצורה בטוחה ומאובטחת.

למה לכם לבחור באופציה של שירותי משלוחים בלוד?

יש כל מיני סיבות אשר יניעו אתכם לבחור באופציה של שירותי משלוחים בלוד – ואלו הן לפניכם:

  • שירותי משלוחים בלוד נוחים גם לשולח וגם למקבל המשלוח. הספקים עשויים לבחור במהירות את הפריט בפתח ביתם ולמסור אותו ישירות למקום המיועד. זה חוסך לכם את הטרחה לצאת ולחפש אפשרויות מתאימות לשלוח חבילות. באותו אופן, זה חוסך למקבל את הטרחה של גישה לפריטים מכיוון שניתן להוריד אותם בכתובות הפיזיות שלהם.

  • ביטוח – עסקים קטנים, לא משנה מה הענף בו הם פועלים, לא ירצו לשלוח חבילות או מסמכים חשובים מבלי לוודא שהם מוגנים. שירותי חברת שליחויות בלוד הם גופים מבוטחים במלואם. המשמעות היא שהסחורה שלכם תהיה מוגנת אם היא תיפגע או שתלך לאיבוד בעת טיפול בשירות השליחויות.

  • מהירות משלוח – אחד היתרונות הגדולים מהם נהנים עסקים קטנים המשתמשים בשירות שליחים הוא מהירות המשלוח. כשמדובר בשימוש בדואר מסורתי, בצי כלי רכב משלכם, שום דבר לא יכול להשתוות למהירות של שירות שליחים מקומי בלוד. הסחורה שלכם אף פעם לא תחליף ידיים במהלך תהליך המשלוח, יגביר לא רק את המהירות, אלא גם את הבטיחות. היא גם לא תשב ימים ארוכים במחסן ותחכה למסירה.

  • קל לשימוש – בל נשכח את העובדה ששירותי שליחים קלים להפליא לשימוש. זה חוסך לעסקים קטנים לא מעט זמן, ומאפשר לעובדים להתמקד יותר במטלות העבודה שלהם במקום להעביר חבילות או מסמכים ללקוחות. לשירותי שליחים רבים יש כלי ניהול מקוונים המאפשרים ללקוחותיהם לנהל את חשבונותיהם. עסקים יוכלו לתזמן משלוח, לבחור את האריזה שלהם ועוד הרבה יותר באמצעות הכלים המקוונים הללו. כבר לא צריך לבקר במקום כדי לגרום לזה לקרות או לבלות זמן בטלפון בתכנון הכול.

  • מהימנות – שירותי שליחויות ידועים באמינותם. שליח יתייחס לחבילה שלכם ממש כאילו היא הייתה שלו, ויבטיח שהיא תגיע ליעד מבלי ללכת לאיבוד או שייגרם לה כל נזק בדרך. שירותי שליחים רבים מציעים גם תוכנת מעקב כדי שתוכלו לראות את החבילה שלכם עוברת מידיכם ליעדה. מה קורה אם אתם פשוט רוצים לקבל הודעה על מסירה? אין בעיה. שירותי שליחים מציעים גם הודעות משלוח בדואר אלקטרוני.

  • סבירות – כשמדובר במשלוח חבילה או מסמכים, שירותי משלוחים בלוד הם מהאפשרויות המשתלמת ביותר בשוק כיום. השימוש בשירות שליחים מציע לעסקים קטנים את האפשרות המשתלמת ביותר בכל הקשור למשלוח פריטים או מסמכים. העלות להקמת צי רכבי משלוח לחברה שלכם יכולה להיות אסטרונומית. לא רק שאתם צריכים לרכוש את הרכבים, אלא שאתם גם צריכים לשלם עבור ביטוח רכב ולשכור נהגי משלוחים. שירותי שליחים מציעים כמה מהתעריפים התחרותיים ביותר לכל קילומטר בשוק כיום.

שאלות נפוצות על שליחויות בלוד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בלוד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בלוד משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בלוד לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בלוד שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם