מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בצפון » חברת שליחויות במעלות – משלוחים במעלות

חברת שליחויות במעלות – משלוחים במעלות

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות במעלות

כמות שליחויות במעלות לחודש מחיר שליחויות במעלות לחבילה
עד 100 שליחויות במעלותהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות במעלותהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות במעלותהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות במעלותהחל מ-22 ש"ח לחבילה

כשלקוחות רוכשים אונליין, שליחים הם הנציגים היחידים שהם פוגשים. השליחים בלי כל ספק מהווים את הנכס הכי יקר שלכם, אז זה הגיוני לתמוך בהם בכל דרך שאתם יכולים. באופן הזה יש באפשרותכם לאפשר לשליחים לבצע את המיטב שלהם, ובתמורה, להגדיל הכנסות לבית העסק שלכם על ידי כלי אופטימיזציה. תספקו לחברת משלוחים במעלות הוראות ניתוב ברורות שקל לעקוב אחריהן.

האזינו לכתבה

אחרת, נהגי המשלוחים יבלו זמן רב בישיבה ברכבם, ויכניסו כל כתובת חדשה ל- GPS שלהם במקום לנסוע ליעד הבא. תיתנו לשליחים הודעה מוקדמת על משמרות. צמצמו למינימום אי הופעה ברגע האחרון על ידי מתן לעובדים את לוחות הזמנים שלהם כמה שיותר זמן מבעוד מועד. יש חברת שליחויות במעלות, שמאפשרת לכם לתזמן עד חמישה שבועות מראש. ככל שתיתנו יותר הודעה לשליחים, באופן הזה יהיה להם יותר קל יותר למצוא כיסוי. כדאי שתתזמנו הפסקות לנהגים כראוי.

חברת שליחויות במעלות

הפסקות לנהג ממש לא נחשבות בתור מותרות, כי אם זאת זכות חוקית, ואתם יכולים להיתקל בהמון בעיות אם לא תתזמנו אותן באופן יזום. במידה ותבטיחו לנו לקרוא את המאמר הנ"ל מראשיתו ועד לתומו, תבינו כי הנעה של שליחים עם מטרות ברורות ומטרת החברה חשובה מאוד. פרסומים רבים מתעדים את המתאם בין תרבות חברה חיובית לבין תפוקת עובדים. כדאי שתציבו יעדים ברורים ותתמכו בעובדים שלכם כדי שישיגו אותם. אם השליחים שלכם לא מצליחים, הדרך הטובה ביותר למצוא פתרון ולהבין איך אתם יכולים לסייע להם היא פשוט לשאול. שליחים עשויים להתמודד עם אתגרים בתחום שאתם לא מודע אליו בכלל. תתזמנו צ'ק אין קבוע אחד על אחד עם כל אחד מחברי צוות העובדים שלכם, וכך תשיגו תובנות חשובות לגבי דרכים שבהן תוכלו לתמוך טוב יותר במאמצים שלהם ולשפר את זרימת העבודה הכוללת.

מה הם כללי האצבע של חברת שליחויות במעלות?

ישנם שמונה כללי אצבע ממש חשובים בבחירה של חברת שליחויות במעלות, ואלו הם בשיא הקיצור –

  • תחשבו על אריזה של מוצרים – חשוב להגן על המוצרים שלכם במהלך המשלוחים ולוודא שהם מגיעים במצב תקין. ברם, אל תעטפו אותם, וזאת מכיוון שהלקוחות שלכם חייבים להיות מסוגלים להגיע אל המוצרים מבלי שהם ייפגעו באמצעות מאבק באריזות. תצמצמו למינימום את האריזות ותשקלו לעשות שימוש באריזות שניתנות למחזור ובסרטים מתכלים. הצרכנים מודעים יותר ויותר להשפעות הסביבתיות של שימוש באריזות מיותרות או מגושמות.

  • תבדלו את עצמכם מהמתחרים שלכם – האם המתחרים שלכם מציעים שירותים של חברת שליחויות במעלות בערב או משלוחים במעלות בחינם לפריטים שניים? תחשבו מה בדיוק אתם יכולים לעשות על מנת להתבלט ולהפוך את השירות שלכם לאטרקטיבי יותר.

  • תפרסמו את שירות המשלוחים שלכם בצורה בולטת באתרי אינטרנט ייעודיים למכירות ובאתר האינטרנט שלכם. תהיו ברורים לגבי תמחור והחזרות יעזור גם למנוע חוסר הבנות לאחר העסקה.

  • חברת שליחויות במעלות מציעה מנעד נרחב של אפשרויות נוחות – הלקוחות שלכם עשויים לצפות להיות מסוגלים לבחור איך, איפה ואימתי לקבל את המוצרים שלהם. מוצרים בעלי ערך גבוה יותר ידרשו כנראה חתימה, כמו לדוגמה, לקוחות עשויים לצפות שמוצרים כבדים יוכנסו למקומם באמצעות השליחים.

  • תגדירו נוהל החזרות ברור וידידותי ללקוחות שלכם – כאשר עסקים כאלו ואחרים כן גובים עמלות עבור החזרת מוצרים, מתן שירות החזרות חינם יעורר ביטחון ואולי אפילו יגדיל את המכירות שלכם.

  • תשקלו את מדיניות המשלוחים שלכם – אתם יכולים להציע משלוחים במעלות חינם כסטנדרט בתשלום עבור שירות פרימיום, או תעריף קבוע, בלי כל קשר לכמות הפריטים כדי לעודד יותר מכירות.

  • תבחרו חברת שליחויות במעלות עם מדיניות משלוחים במעלות משביעת רצון – מה עושים השליחים שלכם אם הם לא מצליחים לספק? האם מנסים פעם אחת ואז משאירים את החבילה במחסן לאיסוף? האם הם שמחים לשלוח לכתובת חלופית? תמסרן ללקוחות את מדיניות המשלוחים הזאת.

  • תאפשרו ללקוחות שלכם לעקוב אחרי הזמנות שנמצאות בתהליך, במיוחד עם פריטים דחופים או יקרים. הלקוחות מרגישים יותר שליטה על הרכישות שלהם וכל בעיה במשלוחים צפויה להיקלט במהירות.

מה הן שלושת העובדות שיעזרו לכם בבחירה של חברת משלוחים במעלות?

חברת שליחויות במעלות לא טובה יכולה לגרום לבעיות בשביל החברה שלכם ולהחמיר את המצב עם הלקוחות שלכם. זה מתסכל להתמודד עם זה, בפרט אם אתם לא תוכלו ליצור קשר עם עסקי המשלוחים כדי להטיל עליהם אחריות. חברת שליחויות במעלות מקומית היא קצת יותר שקופה, מכיוון שאתם יכולים לדבר עם הפניות ולדבר עם מנהל פנים אל פנים, באופן הזה שאתם יכולים להבטיח שהלקוחות שלכם יקבלו את המשלוחים שלהם בזמן.

  • תלמדו מעבודות קודמות – באפשרותכם ללמוד המון על החברה על סמך העבודות שהיא ביצעה בעבר. חברת משלוחים במעלות מקומית צריכה להציע אסמכתאות, שהם אנשים שאתה יכול לדבר איתם כדי לברר מה הם הרגישו לגבי שירותי החברה. זה עוזר לכם להחליט מי אתם יכולים לעמוד לצידה כשאתם בוחרים עם איזו חברת משלוחים במעלות לעבוד.

  • תשמרו על קלות המגע – כשאתם שוכרים חברת משלוחים במעלות, שתעזור לכם באחריות חשובה עבור העסק שלכם, הם הופכים לשותפים עסקיים במובן מסוים. אתם סומכים על השירות של חברת משלוחים במעלות, והמוניטין שלכם עשוי להיות על הקו אם יהיו תקלות. זה חיוני שאתם תוכלו לתקשר עם חברת המשלוחים שלכם. חברות שליחויות במעלות מקומיות נוטות להיות קלות יותר להשיגן, באופן הזה שתוכלו להישאר מעודכנים בסטטוס המשלוחים שלכם.

  • תוציאו את המשלוחים שלכם בזמן – הזמן הוא המהות כשאתם שולחים מוצרים ללקוחות שלכם, בפרט בזמנים עמוסים כמו למשל – החגים. משום שקצת יותר קל לתקשר עם חברות שנמצאות מחוץ לאזור שלכם, אתם עשויים להתעדכן בכל עסקה ולוודא שהמוצרים שלכם יסופקו כפי שהם צריכים להיות.

שאלות נפוצות על שליחויות במעלות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות במעלות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות במעלות משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות במעלות לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות במעלות שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם