מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בצפון » חברת שליחויות בעכו – משלוחים בעכו

חברת שליחויות בעכו – משלוחים בעכו

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בעכו

כמות שליחויות בעכו לחודש מחיר שליחויות בעכו לחבילה
עד 100 שליחויות בעכוהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בעכוהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בעכוהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בעכוהחל מ-22 ש"ח לחבילה

יש מקום של כבוד בארסנל של כל חברה לאפליקציה של שירותי חברת שליחויות בעכו, למי שחפצה להישאר מאוד תחרותיות בשוק של העידן הנוכחי.

האזינו לכתבה

באפליקציות שכאלו ניתן למצוא המון תכונות, כמו למשל – מעקב אחרי משלוחים בזמן אמת, או לחלופין ניטור תג מחיר, באופן כזה שתמיד תדעו במדויק מה הסטטוס של המשלוח שלכם בכל זמן נתון.

חברת שליחויות בעכו

בשביל ליידע אתכם איפה נמצאים בדיוק משלוחים בעכו, תקבלו הודעת טקסט או אף מייל, תוך כדי ווידוא שבכל עת תהיו מעודכנים במצב של המשלוח שביצעתם. אפליקציה של משלוחים מאפשרת לכם לעקוב אחרי המשלוח שלכם, ולשלוח ולקבל הודעות עליהם. לרבות – מעקב חי בחינם, שאפשר לעשות בו שימוש בשביל כל משלוח ששלחתם. טוב תעשו באם תמשיכו לקרוא, ותגלו פשוט עולם ומלואו על חברת שליחויות בעכו.

מדוע חברת שליחויות בעכו חייבת להסתייע באפליקציה מצוינת?

זה ממש לא פשוט לנהל כיום חברה. יש להתנייד בדרכים, ללהט בכל מיני כובעים, ולדאוג להרבה מטלות ומשימות. בשל כך אתם חייבים להצטייד באפליקציה ייחודית, שתסייע לכם לייעל את ההתנהלות של חברת שליחויות בעכו. ואלו הן הסיבות שבעקבותיהן אתם ממש חייבים להסתייע באפליקציה מצוינת –

  • ניהול הצי הטוב ביותר – באמצעות איסוף כל הנתונים הנדרשים לניהול צי, תוכנת אספקה של שליחויות ​​לפי דרישה מתגברת על כל אתגר באשר הוא. היא תספק לכם מידע מדויק על כל דבר, החל ממעקב אחר הנתיבים של כל רכב ועד לסטטיסטיקה של הנהגים.

  • הזמנה מקוונת בלי כל טרחה – לקוחות יוכלו להזמין מידע על איסוף ומשלוח עבור המשלוחים שלהם באופן הכי אפקטיבי עם השירות של האפליקציה. בנוסף לכך, הלקוחות מסוגלים לבחון את התעריף למשלוח מקוון של חברת שליחויות בעכו מהמיקום החדש שלהם ליעד. כתוצאה מכך, הם לא היו צריכים להיות מודאגים מתג המחיר.

  • המון אפשרויות מרובות – משתמשים בדור הנוכחי מעדיפים אמצעי תשלום מאובטחים, פשוטים ומהירים. כדאי שתוודאו ששער תשלום סטנדרטי משולב בשלב הפיתוח של אפליקציית המשלוחים. זה יאפשר למשתמשים שלכם לבצע עסקאות על ידי כרטיסי אשראי, תשלומים באינטרנט, בנקאות נטו ושיטות אחרות. יתרה מזאת, אתם עשויים לנטר ולשלוט בכל העסקאות שלכם ברשת האינטרנט, ולבטל את החשש מתשלומים מאוחרים או לא מוצלחים.

  • מעקב בזמן אמת – עסקים לעתים קרובות משתמשים באינטראקציה עם נהג המשלוחים, על מנת לברר את מצב המשלוח. לפיכך, הם יכולים פשוט לבצע את הפעולה הזו בעזרת אפליקציה לפי דרישה באמצעות סריקת הברקוד של שליח מסוים או שימוש ב-GPS בתוך האפליקציה. משתמשים באפליקציית השליחויות שלכם אף יוכלו לעקוב אחרי החבילות שלהם בזמן אמת.

  • שיפור שביעות הרצון של הלקוחות – בלי כל קשר לסוג העסק שאתם מנהלים, שביעות הרצון של הלקוחות אמורה להיות המטרה הראשונה שלכם. אפליקציית חברת שליחויות בעכו לפי דרישה מאפשרת ללקוחות לרשום משלוחים מכל מקום ומבטיחה שאין להם טרחה בשימוש בשירותים שלכם.

  • הודעות דחיפה – כאשר השליחים נתקלים בבעיות כלשהן במהלך הנהיגה, האפליקציה תודיע לכם באופן מידי על כך. זאת ועוד, באמצעות מתן הודעות דחיפה, אתם יכולים לעדכן את הלקוחות שלכם על כל שלב בשירותי המשלוח, כמו לדוגמה – הזמנה שהתקבלה, איסוף, בתהליך, משלוח, מסירה וכולי. לקוחות ירגישו מוערכים יותר אם יידעו כל זאת בכל זמן נתון.

  • תגבילו את כמות הניירת – כל מה שאתם מוכרים הולך ביחד עם ערימה של ניירת שקשה לעקוב אחר המשתמשים מצד שני. תוכנת שליחים לפי דרישה מפחיתה משמעותית את הניירת על ידי אחסון כל פרטי המוצר ומעקב אחריהם עד למסירתם. כתוצאה מכך, אפליקציה לנייד מסייעת באוטומציה של העבודה ובמקביל גם חוסכת כסף.

  • ניהול מחסן – ניהול מחסן הוא עוד חלק קריטי בעסק של חברת שליחויות בעכו. באמצעות אפליקציה, אתם יכולים לקבוע לאלתר את מיקום המוצרים המאוחסנים שלכם, ואף לעקוב אחרי הסטטוס של כל מחסן בכמה קליקים.

מה צריך לוודא רגע לפני בחירת חברת משלוחים בעכו?

רגע לפני בחירת חברת משלוחים בעכו, כדאי שתוודאו את הדברים שלעיל:

  • אזורי אספקה ​​או אזורים שהיא מכסה – לכל חברת משלוחים בעכו יש אזורים מוגדרים שבהם היא פועלת. כדאי לבדוק זאת מבעוד מועד. בנוסף לכך, אם טווח אספקת ההזמנה שלכם הוא מקומי, משמע ברחבי העיר עכו, מוטב שתבחרו ספק שירותי שליחויות בהתאם. לספק כזה יהיה ידע טוב יותר על האזור, וזאת לעומת חברה שעובדת בקנה מידה גדול או ברמה בין לאומית.

  • תבדקו את זמינות השירות של חברת משלוחים בעכו – חברות שליחויות משרתות כמה לקוחות עם כל מיני צרכים. בשל כך, חשוב שתבדקו מראש את זמינות השירות שלה. עליכם לוודא שחברת השליחויות בעכו מספיק בקיאה בסוג החברה שבו אתם עוסקים. יתרה מזאת, חברת משלוחים בעכו צריכה להיות מודעת למספר ההזמנות הממוצע שאתם מקבלים על בסיס חודשי. כגון – אם אתם עוסקים בסחורה שבירה או במוצרים קפואים, אז לחברת השליחויות בעכו צריכים להיות משאבים מתאימים לנהל את הובלת המוצרים שלכם בבטחה.

  • מומחיות וניסיון בתעשייה – בעת חיפוש אחרי חברת משלוחים בעכו, אתם מוכרחים לבדוק את הרקורד של החברה, וזאת על מנת להכיר את קהל הלקוחות, המומחיות והניסיון שלה בענף. זה ייתן לכם מושג טוב איך היא תטפל בהזמנות שלכם ותקל על המשלוחים שלכם. הכרת המומחיות של חברת משלוחים בעכו תוודא היבט של הגעת משלוחים מבוקרים בזמן ועלות ושביעות רצון הלקוחות.

  • שימוש בטכנולוגיה – תוודאו כי חברת משלוחים בעכו משתמשת בכל פלטפורמה או תוכנה המותאמת לטכנולוגיה, כמו למשל – תוכנה לניהול שליחים, כדי לנהל משלוחים. ניהול ידני של מספר הזמנות מלקוחות מסחר אלקטרוני שונים עלול להוביל לעיכוב באספקה, שקיפות תפעולית לקויה, חוסר שביעות רצון של לקוחות, וכיוצא בזאת. שימוש בתוכנת שליחויות או כל תוכנת מעקב אחרת מסייעת במתן שירותים איכותיים.

שאלות נפוצות על שליחויות בעכו

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בעכו. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בעכו משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בעכו לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בעכו שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם