מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים במרכז » חברת שליחויות בקרית אונו – משלוחים בקרית אונו

חברת שליחויות בקרית אונו – משלוחים בקרית אונו

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בקרית אונו

כמות שליחויות בקרית אונו לחודש מחיר שליחויות בקרית אונו לחבילה
עד 100 שליחויות בקרית אונוהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בקרית אונוהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בקרית אונוהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בקרית אונוהחל מ-22 ש"ח לחבילה

הרבה עסקים מתלבטים באם לבחור את השירותים של חברת שליחויות בקרית אונו הרגילים, או לחלופין את השירותים של חברת משלוחים בקרית אונו אקספרס. אכן החלטה לא פשוטה. לשני סוגי שירותים אלו יש יתרונות או חסרונות.

האזינו לכתבה

כמובן, שיש להביא בחשבון את טיב השירות, אך באותה הנשימה יש לחשוב על החשיבות וההעדפות האישיות שלכם. מכיוון ש"הוצאנו את המיץ" בניסיון להוציא מתחת ידנו את המאמר הכי מוצלח, נשמח באם תעריכו את המאמצים העילאיים שלנו, ותקראו את המאמר שלפניכם מההתחלה ועד הסוף שלו, וכך ייחשפו בפניכם עובדות מרעישות על שירותי חברת שליחויות בקרית אונו.

חברת שליחויות בקרית אונו

מה יותר עדיף – שירותי משלוח רגילים של חברת שליחויות בקרית אונו או שירותי משלוח אקספרס?

אז כדי לענות על שאלת מיליון הדולר – מה יותר עדיף – שירותי משלוח רגילים של חברת שליחויות בקרית אונו או שירותי משלוח אקספרס, נחלק את התשובה שלנו לכמה סעיפים, בסדר הבא:

  • המשיכה הגדולה ביותר של חברת שליחויות בקרית אונו היא המהירות – המוצרים שלכם בכל זמן נתון יגיעו לאן שהם צריכים להגיע בזמן. שירות דואר אוניברסלי, כמו למשל – דואר מסורתי בקרית אונו, יכול לקחת הרבה ימי עסקים בשביל להעביר מוצרים. זה ממש בסדר אם מדובר על העברה של מוצרים שאינם דחופים, אך פחות מסתדר שמתלווה למשלוח עניין הדחיפות. המהירות עשויה להיות מושפעת אף מתקופות עמוסות ושביתות. יחד עם זאת, עם שירותי אקספרס יהיה באפשרותכם ליהנות ממשלוחים בקרית אונו עוד באותו יום, וזאת בשביל לעמוד בלוחות זמנים צפופים.

  • שירותי חברת שליחויות בקרית אונו אקספרס מיוחדים ברבגוניות שלהם. לחברה שכזאת יש צי רכבים אשר מותאם לכל מיני מוצרים וחבילות. אף במידה ואתם חייבים לשלוח מסמכים משפטיים ואף במידה ואתם צריכים לשלוח דברי הנעלה. שירות דואר סטנדרטי צריך לעבד את הפוסט של העיר, זה עשוי להשפיע על היכולת שלו לספק שירות מותאם. אך עם הרכבים המיוחדים של חברת שליחויות בקרית אונו, היא מסוגלת לשנע אפילו את המוצרים הכי מורכבים בלי כל תקלות.

  • באופן כללי, כדאי שתדעו, כי לשליח אקספרס יהיו רכבים מצוידים במכשירי מעקב, על מנת להבטיח לכם שקט נפשי. כמו כן, באמצעות שמירת המוצרים שלכם מחוץ לשירות הדואר הסטנדרטי, הסיכונים של איבוד מוצרים במרכזי המיון בטלים בשישי. שירותי דואר מסורתיים, כגון – דואר ישראל בקרית אונו עשויים להיות אמינים עבור סחורה פחות חשובה. יחד עם זאת, האמינות של חברת שליחויות בקרית אונו מהירה מייחדת אותה למסירה של משלוחים בעלי עדיפות גבוהה. בחירת שליחי אקספרס משמעותה – שירות לקוחות מצוין במקרה הלא סביר שמשהו אכן ישתבש. תשלבו את כל זה ביחד עם האבטחה החזקה של שירות אקספרס, ותוכלו להיות בטוחים שתקבלו משלוחים אמינים.

  • לפעמים, יש מי שמניח כי שירות דואר סטנדרטי הוא זול בהרבה משירות אקספרס ייעודי. אך המחירים התחרותיים של חברת שליחויות בקרית אונו הופכים את היתרונות של משלוחי אקספרס לזמינים לכולם. משלוחים מהירים ובטוחים יכולים לעזור בהגברה של שביעות רצון הלקוחות. בנוסף לכך, משלוח אקספרס עשוי לעזור לכם לחסוך בראייה קדימה – צמצום כמות המוצרים המוחזרים וגודל המלאי של העסק באחסון.

במה מתבטאים בדיוק השירותים של חברת שליחויות בקרית אונו?

בשפה הכי פשוטה נאמר, כי השירותים של חברת שליחויות בקרית אונו הם הספקה של מוצרים. משלוחים הם חלק מפעילות שגרתית של כל חברה, אף בין לקוחות וחברות וההפך. בעוד שהמון חברות עוסקות בשירות שליחים מסוים עבור כל או מרבית המשלוחים שלהן, אף הלקוחות יכולים לשכור חברות שליחים למשלוחים חד פעמיים. כאשר המושג שלי נוטה להתפרש כשם נרדף למשלוח מהיר וקצר טווח, משלוח סחורה על ידי שליחים ממש לא חייב להיות רק מעבר בתוך העיר קריית אונו, אלא הוא יכול אף לצאת מגבולותיה.

בעצם, השליחים עשויים ללבוש המון צורות. בערים מסוימות, בנוסף למשאיות וטנדרים, הם עשויים לפעול על אופניים או אופנועים. למשלוחים למרחקים ארוכים יותר, הם יכולים להיעזר במשאיות, או לחלופין ברכבים מסחריים. המוצרים שחברת שליחויות בקרית אונו מספקת יכולים להשתנות באופן ניכר. החוויה האופיינית של הלקוחות הממוצעים עם שליחים מורכבת מקבלת הפריטים שהזמינו דרך האינטרנט בדרך כלל. המציאות של מה ששירותי שליחים יכולים לספק היא הרבה יותר מורכבת.

משירותי שליחויות בקירור – אספקת פריטים מבוקרים בטמפרטורה כמו פירות ים, מוצרים ביולוגיים ופרמצבטיים – ועד לחברות שליחויות המספקות מסמכים מאובטחים ורגישים, יש לא מעט התמחות בתעשייה. המפתח עבור לקוחות וחברות כאחד הוא למצוא חברת שליחויות בקרית אונו שתעשה את העבודה הטובה ביותר עם הסחורה שהם שולחים ומקבלים.

האם השירותים של חברת משלוחים בקרית אונו ממש דומים לשירותים של סניף הדואר בקרית אונו?

מדובר אודות שירותים ממש שונים, בעוד ההבדל הניכר בין שירותי חברת משלוחים בקרית אונו לבין שירותי הדואר המסורתיים מתרכז בשירותי פרימים. ואלו הם ההבדלים שבניהם:

  • אבטחה גבוהה יותר – שירותי חברת משלוחים בקרית אונו דורשים לעתים קרובות חתימות על פריטים שהם מספקים, מה שמעלה את אלמנט האבטחה.

  • רמת נוחות גבוהה יותר – חברת משלוחים בקרית אונו לרוב אוספת מבתיהם של הלקוחות או מהמחסן של בית העסק, ובכך מבטלים את הטרחה של נקיטת צעדים נוספים לאורך התהליך, כמו למשל – הגעה לסניף הדואר המקומי.

  • זמני אספקה ​​מהירים יותר – על ידי יעילות והתמחות גבוהים יותר, חברת משלוחים בקרית אונו יכולה לספק מוצרים מהר יותר מאשר שירות דואר רגיל, ולפעמים היא מבטיחה תאריך ספציפי ואפילו תחימה של זמן מדויק.

  • התמחות – חברת משלוחים בקרית אונו יכולה להבדיל את עצמה במידה רבה משירותי דואר קונבנציונליים באמצעות התמחות. חברות שליחויות שמסוגלות להעביר בבטחה מסמכים רגישים או חומרים מבוקרים בטמפרטורה פשוט מתעלות מעל לשירותי השליחות של דואר רגיל.

  • מעקב הזמנה ומשלוח – לפעמים, סניף הדואר בקרית אונו יכול לספק לכם טווח תאריכים שבו הוא מעריך שחבילה או מכתב יימסרו. עם חברת משלוחים בקרית אונו, מעקב הזמנות און ליין הוא הרבה יותר חזק והשולחים והנמענים יודעים בדיוק מתי החבילה תסופק ביום מסוים.

שאלות נפוצות על שליחויות בקרית אונו

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בקרית אונו. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בקרית אונו משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בקרית אונו לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בקרית אונו שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם