מבצע! מהיום להיום – איסוף תוך חצי שעה.
משלוח לחיפה – 450 ש"ח, משלוח לבאר שבע – 450 ש"ח, משלוח לירושלים – 260 ש"ח *איסוף מאזור המרכז בלבד.

חברת שליחויות » משלוחים בישראל » משלוחים בצפון » חברת שליחויות בשלומי – משלוחים בשלומי

חברת שליחויות בשלומי – משלוחים בשלומי

נערך לאחרונה בתאריך

מחירון שליחויות בשלומי

כמות שליחויות בשלומי לחודש מחיר שליחויות בשלומי לחבילה
עד 100 שליחויות בשלומיהחל מ-35 ש"ח לחבילה
עד 200 שליחויות בשלומיהחל מ-30 ש"ח לחבילה
עד 500 שליחויות בשלומיהחל מ-25 ש"ח לחבילה
מעל 500 שליחויות בשלומיהחל מ-22 ש"ח לחבילה

לפעמים, עלות משלוח מוצר אחד שווה ערך לעלות משלוח עשרה מוצרים בשלומי. למרות שמדובר על הנחה ממש היפותטית, אך תרחיש זה יכול להיות דומה למה שאתם חווים בחנות המסחר האלקטרוני שלכם. לתרחישים שכאלה מומלץ לקבוע מחיר משלוחים בשלומי מינימלי ולהעלות אותו מעט לפי מספר המוצרים.

האזינו לכתבה

משלוחים בשלומי הם פונקציה עסקית אינטגרלית של פעולת המסחר האלקטרוני שלכם, אשר משפיעה בתורה על שיעור שימור הלקוחות, איכות השירות ושיעור שביעות רצון הלקוחות שלכם. מכיוון שכך, עליכם בכל זמן נתון לבחור שיטת משלוחים בשלומי שמועילה לכם, ואף כזאת שתהיה הגיונית עבור הלקוחות שלכם. אל תשכחו את כלל האצבע הזה – לעולם אל תעמיסו יתר על המידה על הלקוחות שלכם או על החברה שלכם בתהליך.

חברת שליחויות בשלומי

אם תחליטו לקרוא את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לתומו, והיה ותחליטו לפתוח בית עסק למשלוח מוצרים, זה רק בסיסי לומר שעליכם לבחור כל מיני אסטרטגיות של משלוחים ושל ההוצאות שלכם. שני אלו עשויים להיות גורם מרכזי עבור לקוחות שיבחרו בשירותים שלכם על פני המתחרים שלכם. על פי הרבה מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי בשיעור של שמונים אחוזים מן הלקוחות המקוונים חושבים כי עלויות המשלוחים הן הגורם הבסיסי, וכי בשיעור של כשישים ושישה אחוזים מחליטים שלא לבחור בשירות המשלוחים של המוצרים המקוונים בשל עלויות המשלוחים.

מה הן שמונת האסטרטגיות להקמת חברת שליחויות בשלומי?

לקוחות מקוונים דורשים שהמשלוחים שלהם יועברו אליהם במהירות האפשרית. אתם יכולים לסכם בקלות את עסקי משלוח המוצרים שלכם לשלושה נתיבים – איסוף, אריזה ומשלוחים. מערכת נהדרת לטיפול בכמות ההזמנות הנוכחית שאתם מקבלים נחוצה כמובן, אך אז זה מתפרק כשאתם מקבלים זרם פתאומי של לקוחות, אז המערכת שלכם כבר לא תעבוד כראוי ואתם תצטרכו לחשוב על זה מחדש לחלוטין.

ועתה נציג בפניכם את שמונת האסטרטגיות להקמת חברת שליחויות בשלומי, אלו הן אסטרטגיות להבטחת הצלחה עבור עסקי משלוחים בשלומי. אתם יכולים להיות מובילי השוק בעסקי משלוחי מוצרים אם תלמדו מהטעויות שלכם, או לחלופין מהטעויות של המתחרים שלכם. פשוט השתמשו בכלים ובטכנולוגיה הנכונים לעסק שלכם. אז כשאתם פותח עסק למשלוח מוצרים, פשוט השתמשו באסטרטגיות הללו והתכוננו לשבש את התעשייה:

  1. תעשו ביטוח – תאונה או תוצאה בלתי צפויה עשויה לגרום לנזק למוצרים. הבטחת משלוחים בשלומי של הלקוחות תעניק את הביטחון ללקוחות בעת משלוח חבילות בעלות גבוהה.

  2. תשקיעו בטכנולוגיה – שימוש הולם בטכנולוגיה עשוי להעלות את האפקטיביות של עסקי משלוחים בשלומי. טכנולוגיה כמו למשל – אופטימיזציה של מסלול ומעקב בזמן אמת המסופקים באמצעות כל מיני פלטפורמות של ניהול משלוחים בשלומי, ונותנות יותר שליטה ליזם על העסק. שימוש בברקודים, ותוכנות ניתוב מציעים שירות לוגיסטי הטוב ביותר מסוגו.

  3. תמחור – תשמרו על מחירי משלוחים בשלומי בהתאם לתקני התעשייה. תמחור גבוה בהשוואה למתחרים יכול להעביר את בסיס הלקוחות שלכם לספק חברת שליחויות בשלומי של המתחרה. באופן דומה, הורדת המחיר לעומת המתחרים שלכם, תמשוך לקוחות חדשים.

  4. הצעה שונה ללקוחות – ללקוחות שונים יש את הדרישה השונה בעת שימוש בעסקי משלוחים בשלומי. הצעת חבילות תמחור מרובות המבוססות על גודל, משקל ומהירות משלוח תיתן ללקוחות אפשרות לבחור. הלקוח יכול להחליט בין מספר חבילות תמחור בהתאם לדרישות שלו. חלופות שונות ללקוחות מעצימות את עסקי משלוחים בשלומי למשוך את תשומת לב הלקוחות.

  5. ניהול עלות משלוחים בשלומי – בעסקי משלוחים בשלומי, כאשר כל חבילה צריכה להיות מועברת על סף דלת הלקוחות. אפשר להוזיל את עלות הדלק ועלות ההובלה באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתאימה. שימוש בפלטפורמות לניהול משלוחים בשלומי יכול לעזור לעסקי משלוחים בשלומי לספק את המספר המרבי של החבילות על ידי נסיעה למרחק המינימלי.

  6. השפיעו עם אריזה – דרך האריזה של המשלוחים עשויה להשפיע מאוד. אריזה נכונה מגינה על המשלוחים לאורך כל הנסיעה. אריזה מצוינת יכולה להיות הגורם הבלתי נפרד עבור הלקוח לבחור שירות משלוחים בשלומי ספציפי.

  7. ייעול אריזה – האריזות מגיעות במנעד נרחב של צורות וגדלים. תהפכו את הקופסאות בגדלים פחותים כך שיפשטו את פעולות המשלוחים. תארזו את המשלוח באופן הזה שמשאית המשלוח הרכב יוכלו לשאת את המספר המרבי של החבילות. זה מאפשר לעסקי משלוחים בשלומי לספק את מספר החבילות בפחות זמן.

  8. תשמרו על מעורבות הלקוחות שלכם – מעורבות לקוחות היא אחת המטרות החיוניות ליצירת תדמית המותג. תעדכנו את הלקוחות שלכם לגבי משלוחי החבילות לאורך כל המסע. תיידעו את הלקוחות שלכם על זמן האספקה ​​המשוער באמצעות מעקב בזמן אמת הוא אסטרטגיית שימור לקוחות עקיפה. אתם יכולים לעשות שימוש בפתרון צ'אט חי כדי לשוחח עם לקוחות בזמן אמת ולעדכן את הלקוחות על ידי שליחת עדכונים על ידי הודעת SMS.

שאלות נפוצות על שליחויות בשלומי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע והמחירים על שליחויות בשלומי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שליחויות בשלומי משתנה בהתאם למרחק השליחות ודחיפות השליחות, ככלל אצבע רשמנו מחירים במאמר אך יש ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, אנו מציעים שירות של שליחויות בשלומי לכל מקום. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונדבר בקרוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשליחויות בשלומי שלח פרטים או חייג 050-8307037

שירותי משלוחים נוספים שיעניינו אתכם